Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Noen som har det her, eller kjenner noen? Jeg har fått diagnosen, og ser en sammenheng mellom temperaturnedgang/lavtrykk og anfall. Andre som har det slik? Utrolig kjipt å ikke kunne gjøre noe for å slippe unna. Været kan man jo ikke rå over... Anonymous poster hash: de0aa...14f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Jeg fikk diagnosen clusterhodepine en gang i tiden, ja. Men har bare hatt to anfallsperioder. Deretter fikk jeg kronisk migrene, men ikke av samme ekstreme intensitet. Jeg opplevde ingen slik sammenheng. Derimot opplevde jeg noenlunde effekt av Imigran gitt som injeksjoner i løpet av de første par minuttene av anfallet. Anonymous poster hash: 469f9...603
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Jeg vet om en som har hatt det siden tenårene. Han hadde det hver dag i noen år før han fikk en behandling på sykehuset i Trondheim. Husker ikke helt hva det var, men han har vært frisk siden. Anonymous poster hash: 323f5...c67
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Jeg har det ikke selv, men vet at st.olavs i Trondheim har hatt noe prosjekt angående dette. Du kan kanskje prøve å søke litt på adressa.no? Evt. ta kontakt med sykehuset og høre om de kan hjelpe deg med noe som kan fungere? Lykke til! Anonymous poster hash: e96e8...21e
mamma til to kjekke gutter Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Jeg har det, men merker ingen forskjell på været sånn som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Er det ikke botox de bruker på St Olav? Tror de sprøyter det inn i hodet. Anonymous poster hash: 9dc2e...73b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Jeg vet om en som har hatt det siden tenårene. Han hadde det hver dag i noen år før han fikk en behandling på sykehuset i Trondheim. Husker ikke helt hva det var, men han har vært frisk siden. Anonymous poster hash: 323f5...c67 Nå har jeg spurt samboeren hans om det. Han hadde daglige anfall i nesten fire år og fikk tilbud om å være med på et forskningsprosjekt på St Olavs hospital. Der brukte de et spesialinstrument som de har utviklet for å gå inn i nesen og bak bihulen og sprøyte botox på en spesiell nerveklynge. Han ble god igjen omtrent med en gang. Er to år siden inngrepet og han er 100% frisk. Noen av de på studiet ble ca halvveis bra igjen, men i forhold til det livet de hadde før så er det bra. Hun sier at det har vært svært tungt for han å falle ut av både arbeidsliv og det sosiale på grunn av det i tillegg til å ha voldsomme smerter. og ønsker ikke at noen får denne "dritten".. Anonymous poster hash: 323f5...c67
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Vet om ei som drar til Molde og får satt Botox. Nytt liv! Anonymous poster hash: 6167e...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå