Gå til innhold

Noen som har planlagt bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at partner vet om det?

 

Jeg har skjønt at jeg må si det før selve dagen Pga at papirer må underskrives på forhånd.

 

Hvor lenge før sa du at det ble vielse? Og hvordan var bryllupet?

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at han vil gifte seg da?

Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt.

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...

 

Anonymous poster hash: b834f...8d0

Skrevet

Er du sikker på at han vil gifte seg da?

Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt.

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0

Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Skrevet

 

Er du sikker på at han vil gifte seg da?

Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt.

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0

Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Hvordan i all verden er det mulig?

Papirene må sendes inn mange uker i forveien som kommer i retur som dere må gi personen som skal vie dere. Så han må få vite det et par mnd før uansett.

 

Anonymous poster hash: 25c7b...022

Skrevet

 

Er du sikker på at han vil gifte seg da?

Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt.

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0

Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Hadde du gjort noe sånt med meg så hadde jeg dumpet deg på dagen. Selv om jeg i utgangspunktet hadde vært åpen for å gifte meg.

Å gjøre noe sånt er virkelig ufint, du tråkker over alle grenser, og går bak ryggen til partneren din. For å ikke snakke om at du prøver å tvinge mannen inn i et giftermål.

Skrevet

Ironi er en fin farge!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Skrevet

 

 

Er du sikker på at han vil gifte seg da?

Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt.

Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0

Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil.

HIAnonymous poster hash: 1786d...646

Hvordan i all verden er det mulig?

Papirene må sendes inn mange uker i forveien som kommer i retur som dere må gi personen som skal vie dere. Så han må få vite det et par mnd før uansett. Anonymous poster hash: 25c7b...022

Et par mnd før går fint. Planen er å gjøre det når vi er på sommerferie.

 

Anonymous poster hash: 1786d...646

Skrevet

Umulig å forstå at det er ironi når du tenker på noe så idiotisk i utgangspunktet.

Skrevet

Vigselsattesten må søkes om i god tid, med underskrift av begge selvsagt. Samme med forlovere hvis dere skal ha det.

 

Ved kirkebryllup vil presten snakke med begge i forkant.

 

Så det er veldig vanskelig å holde skjult. Heldigvis vil jeg si. Ekteskap skal alltid Være gjennomtenkt og FRIVILLIG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...