Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Uten at partner vet om det? Jeg har skjønt at jeg må si det før selve dagen Pga at papirer må underskrives på forhånd. Hvor lenge før sa du at det ble vielse? Og hvordan var bryllupet? Anonymous poster hash: 1786d...646
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Er du sikker på at han vil gifte seg da? Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det... Anonymous poster hash: b834f...8d0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Er du sikker på at han vil gifte seg da? Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0 Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil. HI Anonymous poster hash: 1786d...646
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Er du sikker på at han vil gifte seg da? Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0 Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil. HI Anonymous poster hash: 1786d...646 Hvordan i all verden er det mulig? Papirene må sendes inn mange uker i forveien som kommer i retur som dere må gi personen som skal vie dere. Så han må få vite det et par mnd før uansett. Anonymous poster hash: 25c7b...022
Modesty Blaise. Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Er du sikker på at han vil gifte seg da? Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0 Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil. HI Anonymous poster hash: 1786d...646 Hadde du gjort noe sånt med meg så hadde jeg dumpet deg på dagen. Selv om jeg i utgangspunktet hadde vært åpen for å gifte meg. Å gjøre noe sånt er virkelig ufint, du tråkker over alle grenser, og går bak ryggen til partneren din. For å ikke snakke om at du prøver å tvinge mannen inn i et giftermål.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Ironi er en fin farge! HI Anonymous poster hash: 1786d...646
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Er du sikker på at han vil gifte seg da? Jeg hadde uansett blitt rimelig forbanna hvis mannen min hadde gjort noe sånt. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt da, beklager det...Anonymous poster hash: b834f...8d0 Nei, jeg er ikke sikker. Jeg bare planlegger bryllup og bestiller vielse uten å vite at partner faktisk vil. HIAnonymous poster hash: 1786d...646 Hvordan i all verden er det mulig? Papirene må sendes inn mange uker i forveien som kommer i retur som dere må gi personen som skal vie dere. Så han må få vite det et par mnd før uansett. Anonymous poster hash: 25c7b...022 Et par mnd før går fint. Planen er å gjøre det når vi er på sommerferie. Anonymous poster hash: 1786d...646
Modesty Blaise. Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Umulig å forstå at det er ironi når du tenker på noe så idiotisk i utgangspunktet.
Gjest Muji81 Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Vigselsattesten må søkes om i god tid, med underskrift av begge selvsagt. Samme med forlovere hvis dere skal ha det. Ved kirkebryllup vil presten snakke med begge i forkant. Så det er veldig vanskelig å holde skjult. Heldigvis vil jeg si. Ekteskap skal alltid Være gjennomtenkt og FRIVILLIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå