Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Altså, han Elg... .Arrangementsinformasjon Konsert:" Jul hos aille no`" Elg sammens med Elgband. Dørene åpnes kl 17:00 - Hovedartist ca. kl.19:00. Busstransport fra Nilsenmuseet fra kl 1700 til 18.30. Flåtetur på innsjøen før eller etter konserten etter eget ønske. Baren åpner kl 17.00 - Alle rettigheter. Ingen aldersgrense. Ingen rabatt for ledsager. Dette står i anonsen . Det er en konsert inni gruven, Vi har så lyst men har ikke barnevakt.......kan datteren på 10 bli med?? Eller er det helt bak mål??? Anonymous poster hash: 73e5c...883
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 ..?? Anonymous poster hash: 73e5c...883
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Trenger en 10-åring barnevakt? Anonymous poster hash: 75da2...56a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Ja nåe konserten er på kvelden og over 1 time unna hjemme så gjør min 10 åring det. Anonymous poster hash: 73e5c...883
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: 73e5c...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå