Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Skal lime det sammen med knekk. Lurer på om jeg kan bruke min vanlige stekepanne, eller blir den ødelagt?0 Anonymous poster hash: b6bd4...781
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Ja, det kan du Jeg bruker vanlig stekepanne til det hver gang. Mesteparten av restene tar jeg over på bakepapir (og kaster når det er nedkjølt) og det lille som er igjen går lett bort i varmt vann og zalo. Anonymous poster hash: 623a2...1a4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Ok 😊 Takk for svar Anonymous poster hash: b6bd4...781
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det. Anonymous poster hash: 3d350...9f2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det. Anonymous poster hash: 3d350...9f2 Hvordan har du klart det da? Er bare nysgjerrig altså, ikke vondt ment Anonymous poster hash: 623a2...1a4
Francine71 Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Har alltid brukt stekepanne til det,både jern og teflon,aldri ødelagt ei panne.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det. Anonymous poster hash: 3d350...9f2 Hvordan har du klart det da? Er bare nysgjerrig altså, ikke vondt ment Anonymous poster hash: 623a2...1a4 He he... det husker jeg faktisk ikke, er så mange år siden. Anonymous poster hash: 3d350...9f2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Bruk smørbukk (karamell). Varmes i vannbad, brenner ikke fingrene, enkel å bruke og sitter som støpt! Anonymous poster hash: 4e7a6...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå