Gå til innhold

Jeg skal lage pepperkakehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lime det sammen med knekk.

Lurer på om jeg kan bruke min vanlige stekepanne, eller blir den ødelagt?0

 

Anonymous poster hash: b6bd4...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du :) Jeg bruker vanlig stekepanne til det hver gang. Mesteparten av restene tar jeg over på bakepapir (og kaster når det er nedkjølt) og det lille som er igjen går lett bort i varmt vann og zalo.



Anonymous poster hash: 623a2...1a4
Skrevet

Ok 😊 Takk for svar

 

Anonymous poster hash: b6bd4...781

Skrevet

Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det.

 

Anonymous poster hash: 3d350...9f2

Skrevet

Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det.

 

Anonymous poster hash: 3d350...9f2

 

Hvordan har du klart det da? Er bare nysgjerrig altså, ikke vondt ment :)

 

Anonymous poster hash: 623a2...1a4

Skrevet

Har alltid brukt stekepanne til det,både jern og teflon,aldri ødelagt ei panne.

Skrevet

 

 

Jeg har i hvert fall ødelagt en stekepanne pga det.

 

Anonymous poster hash: 3d350...9f2

Hvordan har du klart det da? Er bare nysgjerrig altså, ikke vondt ment :)

 

Anonymous poster hash: 623a2...1a4

He he... det husker jeg faktisk ikke, er så mange år siden.

 

Anonymous poster hash: 3d350...9f2

Skrevet

Bruk smørbukk (karamell). Varmes i vannbad, brenner ikke fingrene, enkel å bruke og sitter som støpt!

 

Anonymous poster hash: 4e7a6...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...