oslofrk Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Vi må flytte 😳 Hva er dutt beste flytteråd?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Merke eskene godt med hva de inneholder Heller pakke flere lette esker enn få tunge (like kjeelig hver gang bunnen ryker) Start pakkingen tidlig. Du tror du har god tid, men det har du ikke Vær systematisk i pakkingen. Da er det lettere når du skal pakke opp Anonymous poster hash: 573cb...77b
TPK Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Bruk anledningen til å kvitte deg ned alt du ikke trenger! Gå gjennom boder og loft og selg unna, gi bort og kast. Pakk etter hvilket rom det skal pakkes ut i. F.eks ikke alle bøker i en kasse, men barnas bøker sammen med barnas leker osv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Takk! Flere? Anonymous poster hash: 91ef5...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå