Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Er det lov egentlig? Synes det var mildt sagt ubehagelig at det kom en tigger på døra igår ettermiddag. Jeg var alene med babyen som gråt og ville ha mat, jeg sa nei og låste døra raskt. Kom så på at garasjeporten sto åpen og at det bare var å forsyne seg av ting der inne, så jeg forta meg for å følge med på når han gikk, men det var så mørkt så jeg så ikke noe. Måtte gå ut å lukke garasjeporten fort. Rakk ikke å se om noe var borte. Skummelt var det og, i tilfelle det var noen inni garasjen og jeg var alene! Jeg er møkkalei av å se de på hvert burikkhjørnet over alt, men synes grensa går når de kommer hjem å ringer på døra og plager oss!! Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8
☆☆☆ Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Det er lov, viss ikkje hadde loddselgarar og julebukkar hatt tronge kår. Men ubehagelig kan det absolutt vere, politiet her gjekk ut på facebook og minna om at ein ikkje hadde noko plikt til å opne døra om ein ikkje ønskar det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Spurte du ham hvor han var fra? Siden du vet han er rumener? Anonymous poster hash: 04843...e84
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jeg forstår godt at du har dårlige erfaringer pga det, og det respekterer jeg. Men ikke alle menn er voldelige selvom jeg har bodd med en. Ikke alle mødre er fæle selvom min er. Jeg klarer ikke å mislike et helt folkeslag pga noen utskudd. Anonymous poster hash: d2a52...bb8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jeg forstår godt at du har dårlige erfaringer pga det, og det respekterer jeg. Men ikke alle menn er voldelige selvom jeg har bodd med en. Ikke alle mødre er fæle selvom min er. Jeg klarer ikke å mislike et helt folkeslag pga noen utskudd. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Synd for de som oppfører seg bra, men jeg må dessverre ta mine forhåndsregler. Hva hadde skjedd hvis jeg ikke hadde tenkt på at garasjen min sto åpen, gitt han 200 kroner og satt meg å sett på tv? Jo, da hadde jeg muligens blitt rundstjælt i tillegg til å gi fra meg penger. Politiet hadde henlagt saken min før de hadde mottatt anmeldelse. Forsikringen hadde ikke vært gyldig fordi garasjeporten var åpen og jeg måtte ut med 10.000 vis av kroner for å erstatte mine tapte ting. Da er jeg heller føre- var og tenker et skritt foran situasjonen. Jeg er ikke naiv, ja, mulig fordomsfull, men det har de jaggu gitt oss god grunn til å være og! Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Vår hytte ble rundstjålet og vandalisert av en fyr fra Oslo. Burde jeg være skeptisk til alle fra Oslo? Er jeg naiv som ikke er det? Vil livet mitt bli ødelagt om jeg ikke skifter holdning til Oslofolk? Jobber forøvrig med en superhyggelig og dyktig dame fra Romania. Anonymous poster hash: 492bc...9b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Vår hytte ble rundstjålet og vandalisert av en fyr fra Oslo. Burde jeg være skeptisk til alle fra Oslo? Er jeg naiv som ikke er det? Vil livet mitt bli ødelagt om jeg ikke skifter holdning til Oslofolk? Jobber forøvrig med en superhyggelig og dyktig dame fra Romania. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Det er så lekkert med dere som kjenner en som jobber og oppfører seg. Da kan vi bare lukke øynene og ørene hver gang vi hører om kriminaliteten, for hun på jobb er jo så flink! Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #12 Skrevet 14. november 2015 Det er forskjell på Rumenere og Romfolk. Rumenere er faktisk kjent som et gjestfritt og fredelig folkeferd. Anonymous poster hash: 7148f...13c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #13 Skrevet 14. november 2015 Selvfølgelig er det ikke greit! Men mange her inne synes jo synd på absolutt alle i hele verden som ikke er norske og vil ha alle hit, de åpner grensene på vidt gap for terroroster! Anonymous poster hash: b54c2...6f1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #14 Skrevet 14. november 2015 Selvfølgelig er det ikke greit! Men mange her inne synes jo synd på absolutt alle i hele verden som ikke er norske og vil ha alle hit, de åpner grensene på vidt gap for terroroster! Anonymous poster hash: b54c2...6f1 Du skjønner vel det at det er forskjell på å fylle Norge med alle verdens mennesker kontra og stole på folk til de har bevist at de ikke kan stoles på? Anonymous poster hash: d2a52...bb8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #15 Skrevet 14. november 2015 Når de gikk rundt på dørene her gikk iallefall politiet ut med varsel om å sjekke dørene sine for merking (blyantstrek, teip o.l), for de bruker dette til å fortelle hverandre om hvor det er verdier å hente/lett å gjøre innbrudd osv. Det ble også oppfordret å ringe politiet når de kom på dørene. Anonymous poster hash: 49dc7...94a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #16 Skrevet 14. november 2015 Det er lovlig, men politiet oppfordrer til at en tar en telefon til dem og informerer når det skjer. Det har vært en del tilfeller av at disse oppsøkende tiggerne er mer enn pågående overfor eldre etc. som åpner og er alene. Anonymous poster hash: 6d661...c62
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #17 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Vår hytte ble rundstjålet og vandalisert av en fyr fra Oslo. Burde jeg være skeptisk til alle fra Oslo? Er jeg naiv som ikke er det? Vil livet mitt bli ødelagt om jeg ikke skifter holdning til Oslofolk? Jobber forøvrig med en superhyggelig og dyktig dame fra Romania. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Det er så lekkert med dere som kjenner en som jobber og oppfører seg. Da kan vi bare lukke øynene og ørene hver gang vi hører om kriminaliteten, for hun på jobb er jo så flink! Anonymous poster hash: 481df...b47 Men hva med Oslo-folk? Med din logikk skulle jo jeg mene at samtlige folk fra Oslo var vandaliserende tjuvradder. Sånne enkle sjeler som deg egner seg godt for hjernevasking. Anonymous poster hash: 492bc...9b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #18 Skrevet 14. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Vår hytte ble rundstjålet og vandalisert av en fyr fra Oslo. Burde jeg være skeptisk til alle fra Oslo? Er jeg naiv som ikke er det? Vil livet mitt bli ødelagt om jeg ikke skifter holdning til Oslofolk? Jobber forøvrig med en superhyggelig og dyktig dame fra Romania. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Det er så lekkert med dere som kjenner en som jobber og oppfører seg. Da kan vi bare lukke øynene og ørene hver gang vi hører om kriminaliteten, for hun på jobb er jo så flink! Anonymous poster hash: 481df...b47 Men hva med Oslo-folk? Med din logikk skulle jo jeg mene at samtlige folk fra Oslo var vandaliserende tjuvradder. Sånne enkle sjeler som deg egner seg godt for hjernevasking. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Sånne fjosete kommentarer velger jeg jo såklart ikke å svare på. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt og det skjønner vel selv du hvis du tenker deg grundig om, så skjønner ikke hvorfor du ofrer en kalori på det sprøytet der. Anonymous poster hash: 481df...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #19 Skrevet 14. november 2015 Jeg er i mot tigging av den enkle grunn at jeg synes vi bør få romfolket ut av dette landet - for det begynner å bli litt vel mange av de. Og jeg har sett regnestykket på hvor mye det koster å rydde opp etter de på de ulike stedene de camper... Det er også ekstremt irriterende å få en kopp dyttet opp i ansiktet utallige ganger i løpet av den tiden man befinner seg i sentrum. Er også lei av å kaste de ut av søppelrommet vårt hvor de strategisk jobber seg gjennom containerne ved å kaste ut alt av poser (som vi andre må rydde opp). Vi vet at det mye organisert kriminalitet blant romfolk (har selv blitt frastjålet mobil og lommebok to ganger på bussen - og ja jeg vet det var romfolk. Begge gangene ble det plukket opp på kamera.) Så mener jeg at politiet får se mellom fingrene når det kommer til de narkomane som er fra dette landet. Anonymous poster hash: cc1d2...c1d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Ikke alle rumenere er kriminelle. Det er ikke mer plagsomt enn alle andre som ringer på døra og skal ha alt mellom himmel og jord Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Det synes jeg var et rimelig naivt utsagn. De står jo bak mye kriminalitet, er ikke noe å stille under en stol det. Og det er organisert på et helt annet nivå enn vi er vant til. Jeg er ikke så naiv, så jeg tenker det verste om dem. Så for meg en bil som tømte garasjen mens jeg ble distrahert ved døra. Sånn har samfunnet blitt at jeg tenker automatisk det verste om folk. Anonymous poster hash: 481df...b47 Jaja, men jeg tror nå hvertfall det beste om folk til det motsatte er bevist. Jeg kan ikke dømme alle pga noens handlinger. Anonymous poster hash: d2a52...bb8 Lykke til med den holdningen i livet, får håpe du ikke blir rundlurt på et tidspunkt og at du kan fortsette å leve i den lykkelige bobla der. Jeg lærte bedre allerede på 90-tallet da familien min ble lurt av rumenere på et veistopp i Norge hvor de skjærte opp skiboksen vår og stjal alt som var der inne mens vi ble tilbudt å kjøpe "gullklokker". Jeg var ikke gamle jenta, men da forsvant min tiltro til det folkeslaget der med god grunn. Anonymous poster hash: 481df...b47 Vår hytte ble rundstjålet og vandalisert av en fyr fra Oslo. Burde jeg være skeptisk til alle fra Oslo? Er jeg naiv som ikke er det? Vil livet mitt bli ødelagt om jeg ikke skifter holdning til Oslofolk? Jobber forøvrig med en superhyggelig og dyktig dame fra Romania. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Det er så lekkert med dere som kjenner en som jobber og oppfører seg. Da kan vi bare lukke øynene og ørene hver gang vi hører om kriminaliteten, for hun på jobb er jo så flink! Anonymous poster hash: 481df...b47 Men hva med Oslo-folk? Med din logikk skulle jo jeg mene at samtlige folk fra Oslo var vandaliserende tjuvradder. Sånne enkle sjeler som deg egner seg godt for hjernevasking. Anonymous poster hash: 492bc...9b7 Sånne fjosete kommentarer velger jeg jo såklart ikke å svare på. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt og det skjønner vel selv du hvis du tenker deg grundig om, så skjønner ikke hvorfor du ofrer en kalori på det sprøytet der. Anonymous poster hash: 481df...b47 Pisspreik. Selvfølgelig kan det sammenlignes. Du virker enkel og uintelligent. Anonymous poster hash: 492bc...9b7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #21 Skrevet 15. november 2015 Naboen hadde innbrudd av sigøynere og de tok ALT som sto i garasjen - tilogmed hundematen tok dem haha Anonymous poster hash: 5a321...668
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #22 Skrevet 15. november 2015 Det er stor forskjell på rumenere og Rom(ani)folk! Vi har feriert i Romania og skal tilbake (familie). Rumenere er er supertrivlige, og et åpent folkeslag. Pga trangsynte som deg si at de er rumenere da de er på ferie. Da sier de gjerne at de er fra Italia. Rom folket blir ikke behandlet på noen god måte i romania heller. Skjønner godt at flere har dratt for å prøve lykken. Selvfølgelig er det noen som er bedre enn andre, sånn er det jo blant oss også. Synes det er synd at du er så forutinntatt. Anonymous poster hash: 34b2f...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå