Gå til innhold

De hater vesten, men..eh


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter de på Twitter på datamaskiner som ikke er oppfunnet i Obhugahmadad?

Er ikke det LITT hyklersk? Vet de egentlig hva de står for?

Nei

 

De er bare onde og later som de har et mål annet enn fordervelse

De burde lese Den gudommelige komedie

 

Anonymous poster hash: e1bcb...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker som har hatt en trygg oppvekst, som har opplevd kjærlighet, som har gått på skole og fått en utdannelse, og som lever i et fritt samfunn hvor man blir verdsatt som menneske blir ikke terrorist og sprenger seg selv i luften og drar flest mulig uskyldige med i døden.

 

Det er ikke mulig for oss å skjønne hva som foregår i hodene til disse hjernevaskede menneskene som har blitt oppdratt til å hate. Selvfølgelig har de skylapper og skjønner ikke din logikk. De er ødelagt, fullstendig ødelagt i hodet....



Anonymous poster hash: 65b8d...a70
Skrevet

De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter?

 

Anonymous poster hash: 60ffb...f0b

Skrevet

De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter?

 

Anonymous poster hash: 60ffb...f0b

Twitrende analfabeter er de verste

Skrevet

 

 

De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter?

 

Anonymous poster hash: 60ffb...f0b

Twitrende analfabeter er de verste

Fnis!😂

 

Anonymous poster hash: 8296c...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...