Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Så sitter de på Twitter på datamaskiner som ikke er oppfunnet i Obhugahmadad? Er ikke det LITT hyklersk? Vet de egentlig hva de står for? Nei De er bare onde og later som de har et mål annet enn fordervelse De burde lese Den gudommelige komedie Anonymous poster hash: e1bcb...2ce
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Mennesker som har hatt en trygg oppvekst, som har opplevd kjærlighet, som har gått på skole og fått en utdannelse, og som lever i et fritt samfunn hvor man blir verdsatt som menneske blir ikke terrorist og sprenger seg selv i luften og drar flest mulig uskyldige med i døden. Det er ikke mulig for oss å skjønne hva som foregår i hodene til disse hjernevaskede menneskene som har blitt oppdratt til å hate. Selvfølgelig har de skylapper og skjønner ikke din logikk. De er ødelagt, fullstendig ødelagt i hodet.... Anonymous poster hash: 65b8d...a70
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter? Anonymous poster hash: 60ffb...f0b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter? Anonymous poster hash: 60ffb...f0b Twitrende analfabeter er de verste
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 De er vel ikke kjent for å være så glupe disse her... Religiøse generelt egentlig, men hva kan man forvente seg fra analfabeter? Anonymous poster hash: 60ffb...f0b Twitrende analfabeter er de verste Fnis!😂 Anonymous poster hash: 8296c...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå