Gå til innhold

Hvordan vasker dere utedresser, regntøy og goretex sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket vaskemiddel bruker dere på de ulike? Greit med milo?

Anonymous poster hash: 46681...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke milo!

Bruker tech wash (eller hva det heter) fra XXL

Det er vaskemiddel som ikke ødelegger imregneringen, de har også vaskemiddel som impregnerer i vaskemaskinen :)

Anonymous poster hash: 5ec77...94c

Skrevet

Sko vasker jeg ikke, i så fall blir de bare skrubbet utenpå med vann. Teknisk tøy vasker jeg også som oftest uten vaskemiddel.

Skrevet

Bruker tech wash fra xxl på uteklærne, impregnerer de i maskinenen etterpå. De selger de samlet på xxl.

Skrevet

Eller vanlig regntøy bruker jeg omo. Men ikke på utedresser.

Skrevet

Bruker tech wash fra xxl på uteklærne, impregnerer de i maskinenen etterpå. De selger de samlet på xxl.

søkte på tech wash, men fant ikke på xxl. Har du link?

Anonymous poster hash: 67304...640

Skrevet

Jeg syns tech wash opplegget fra xxl er noe dritt. Jeg bruker litt omo active, ikke noe skyllemiddel. Aldri opplevd at noe av tøyet har tålt mindre vann, selv om det vaskes uten impregnering.

Anonymous poster hash: 2b8d8...033

Skrevet

Bruker Milo eller Tech Wash(Nik Wax).

Ikke noe problem med Milo, det er vaskemiddel med enzymer/blekemidler man ikke skal bruke og det er ikke det i Milo.

Sko skyller jeg bare av utvendig.

Anonymous poster hash: 1951f...8bd
Skrevet

Fikk ikke til å legge ved link, men gå inn på xxl og søk på nikwax. Da kommer det opp mange produkter, jeg har kjøpt den som inneholder tech wash og impregnering!

Skrevet

De aller fleste sportsbutikker selger produkter fra Nikwax, så ikke være fra Xxl.

Anonymous poster hash: 1951f...8bd

Skrevet

Jeg bruker litt vaskemiddel u/ blekemiddel (samme hvilket), vasker en kort vask uten eller med lav sentrifugering (type delikat/syntetisk finvask). Når dress/sko er tørt impregnerer jeg med spray.

Anonymous poster hash: 9cc50...449

Skrevet

Bruker vanlig Blenda på yttertøy også. Vasker det sammen med vanlige klær. Sko skylles/vaskes for hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...