Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Har ingenting med vedkommende å gjøre, er en bekjent, men hun er en sann psykopat. Liker å mishandle dyr osv. Skifter gubbe hvert 2.-4. år, helt konsekvent. Dvs hun finner seg ny imens hun er sammen med noen. Jobber ikke, utnytter mannfolkene. Dette er en eks av et fam. medlem (hun har selv fortalt om seg selv altså, bortsett fra at hun ikke har sagt at hun er psykopat), aner ikke hvorfor det plager meg, men jeg synes så sykt synd på det barnet!!!!! Hun har ingen form for empati, er lystløgner og som sagt..liker å mishandle dyr.. Har hatt kjæledyr med kjærester som hun har foreslått at han skal slenge i veggen osv. Hvis noen hun kjenner skal avlive dyr vil hun gjerne være med å se på ville bare få det ut at jeg kjenner meg bekymret selvom jeg ikke har en dritt med det å gjøre og ikke kommer til å blande meg. Men det er så trist, bare. Anonymous poster hash: 84e48...656
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Det hadde jo selvsagt gått an å sende en anonym bekymringsmelding...? Anonymous poster hash: 4893d...9ee
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 "Psykopat" er faktisk ikke en psykisk diagnose. Hvis du er bekymret fordi en person som virker uegnet som omsorgsperson skal ha barn, så er du ansvarlig for å kontakte barnevernet. Anonymous poster hash: 77d6c...7cc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Hvis hun liker å plage dyr, hva tror du hun vil gjøre med et barn? Hun burde jo være innestengt Anonymous poster hash: bcfe2...1d5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Dyremishandlere stoler jeg ikke på for fem øre. Anonymous poster hash: d1bf4...a7f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Nei, men jeg vet jo ikke hvordan hun blir som mor. Men magefølelsen er dårlig. Anonymous poster hash: 84e48...656
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Da tar du en tlf eller sender en anonym mld til barnevernstjenesen i hennes område. Om du er bekymret og har en dårlig magefølelse så er det opp til bvtj å vurdere hennes omsorgsevne Anonymous poster hash: cd8ce...003
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Nei, men jeg vet jo ikke hvordan hun blir som mor. Men magefølelsen er dårlig. Anonymous poster hash: 84e48...656 Da plikter du å tipse barnevernet om dette! Mishandling av dyr er i seg selv ulovlig. Og det at hun liker det sier mye om hennes empatiske evner generelt. Anonymous poster hash: 639da...3e8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 villie ringt barnevern og drøftet saken anonymt. Anonymous poster hash: f73ca...41c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Dessverre har alfro mange så altfor høy terskel til ¨å sende beskymringsmelding. Du bør faktisk sende en beskymringsmelding om hun liker dyremishandling, og mangler empati. Ikke noe god mor å vokse opp med, barnevernet bør bli varslet før barnet blir skadet. Anonymous poster hash: 9f638...e3e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Du kan skrive et anonymt brev til bv, med dine observasjoner Anonymous poster hash: b12f7...cf6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #12 Skrevet 14. november 2015 Eksen min og far til barna mine er det man kaller "psykopat", dvs. han har en dyssosial personlighetsforstyrrelse som er diagnosen han har. Da den forrige samboeren hans flyttet inn med barn ble det meldt bekymring til barnevernet. Hun valgte da å flytte ut med barna. Nå har han ny dame og hun er gravid. Vet at det er allerede kommet inn melding på det ufødte barnet. Anonymous poster hash: 308ed...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå