Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 13 dpo. Hadde blitt så uendelig glad om vi lykkes. Anonymous poster hash: dfdf9...c63
mamma'n til 2 :) Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Den et veldig positiv. Gratulerer :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Ja, hvorfor tviler du? gratulerer Anonymous poster hash: 497f3...7db
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Jepp. Den er sterkere enn min første test var, 14 dpo. Ble barn av det og. Anonymous poster hash: 046f7...10b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Åååh, så glad jeg blir av å lese kommentarene deres. Vi ønsker virkelig dette barnet, og jeg føler vel nesten at det er for godt til å være sant. Takk alle sammen! Anonymous poster hash: dfdf9...c63
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Den er positiv! Gratulerer!! Anonymous poster hash: dbf38...7bb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Gratulerer du er gravid ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: d10d4...5fd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Helt klart positiv! Juhuuu! Gratulerer så mye Anonymous poster hash: 0b52a...943
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Jepp jepp! Gratulerer! Anonymous poster hash: 86481...b70
Snøfnugget Skrevet 14. november 2015 #13 Skrevet 14. november 2015 Absolutt! Gratulerer og lykke til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå