Gå til innhold

Hadde du regnet denne som positiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2czuj9g.jpg

 

13 dpo.

 

Hadde blitt så uendelig glad om vi lykkes. :)

 

Anonymous poster hash: dfdf9...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den et veldig positiv. Gratulerer :-)

Skrevet

Ja, hvorfor tviler du? ;) gratulerer

 

Anonymous poster hash: 497f3...7db

Skrevet

Jepp. Den er sterkere enn min første test var, 14 dpo. Ble barn av det og. ;)



Anonymous poster hash: 046f7...10b
Skrevet

Åååh, så glad jeg blir av å lese kommentarene deres. :)

 

Vi ønsker virkelig dette barnet, og jeg føler vel nesten at det er for godt til å være sant.

 

Takk alle sammen!

 

Anonymous poster hash: dfdf9...c63

Skrevet

Den er positiv! Gratulerer!!



Anonymous poster hash: dbf38...7bb
Skrevet

Gratulerer du er gravid ❤️❤️❤️

 

Anonymous poster hash: d10d4...5fd

Skrevet

Helt klart positiv! Juhuuu! Gratulerer så mye :)

 

Anonymous poster hash: 0b52a...943

Skrevet

Jepp jepp! Gratulerer! :)

 

Anonymous poster hash: 86481...b70

Skrevet

Absolutt! Gratulerer og lykke til 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...