Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Tilfeldig? Anonymous poster hash: 241a8...836
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Nei. Frankrike driver aktiv krigføring mot is. Anonymous poster hash: b66eb...d28
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Hvorfor New York og London? Det var vel ingen hemmelighet at Paris var neste verdensby på listen til de usle kujonene. Anonymous poster hash: 6a6ea...bf5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Ikke lenge siden det mee tegningene heller. Anonymous poster hash: 0a3d0...654
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Frankrike er det landet i europa som har hatt det høyeste antallet radikaliserte is-rekrutter som har reist til Syria, det er naturlig å tenke at en god del av disse (som er franske statsborgere) har kommet tilbake til Frankrike. Anonymous poster hash: f64fd...9b0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Vel. Det er vel lettere, samt flere 10 år med usannsynlig dårlig fransk integreringspolitikk. Men bare sånn hvorfor ikke gikk de etter et av de mange Franske attraksjonene? De kunne ha voldet mye mye mer skade! Anonymous poster hash: 4b55c...50a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Vel. Det er vel lettere, samt flere 10 år med usannsynlig dårlig fransk integreringspolitikk. Men bare sånn hvorfor ikke gikk de etter et av de mange Franske attraksjonene? De kunne ha voldet mye mye mer skade! Anonymous poster hash: 4b55c...50a Ja, det er nok Frankrikes skyld... Anonymous poster hash: 0f4d5...90f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Fordi de, ifølge IS, bomber barn og kvinner. Anonymous poster hash: eae9c...506
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Fordi Frankrike er med i kampen mot IS. Anonymous poster hash: 639d0...2ad
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 De er vel ikke ferdig med den tegningen enda tenker jeg. Iallefall står det i dagbladet; Hevn for fornærmelser av profeten. Drittfolk. Anonymous poster hash: 318b3...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå