Gå til innhold

Hvorfor Paris?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilfeldig?

 

Anonymous poster hash: 241a8...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Frankrike driver aktiv krigføring mot is.

 

Anonymous poster hash: b66eb...d28

Skrevet

Hvorfor New York og London? Det var vel ingen hemmelighet at Paris var neste verdensby på listen til de usle kujonene.

 

Anonymous poster hash: 6a6ea...bf5

Skrevet

Ikke lenge siden det mee tegningene heller.

 

Anonymous poster hash: 0a3d0...654

Skrevet

Frankrike er det landet i europa som har hatt det høyeste antallet radikaliserte is-rekrutter som har reist til Syria, det er naturlig å tenke at en god del av disse (som er franske statsborgere) har kommet tilbake til Frankrike.

 

Anonymous poster hash: f64fd...9b0

Skrevet

Vel. Det er vel lettere, samt flere 10 år med usannsynlig dårlig fransk integreringspolitikk. Men bare sånn hvorfor ikke gikk de etter et av de mange Franske attraksjonene? De kunne ha voldet mye mye mer skade!

 

Anonymous poster hash: 4b55c...50a

Skrevet

Vel. Det er vel lettere, samt flere 10 år med usannsynlig dårlig fransk integreringspolitikk. Men bare sånn hvorfor ikke gikk de etter et av de mange Franske attraksjonene? De kunne ha voldet mye mye mer skade!

 

Anonymous poster hash: 4b55c...50a

Ja, det er nok Frankrikes skyld...

 

Anonymous poster hash: 0f4d5...90f

Skrevet

Fordi de, ifølge IS, bomber barn og kvinner.



Anonymous poster hash: eae9c...506
Skrevet

Fordi Frankrike er med i kampen mot IS.

 

Anonymous poster hash: 639d0...2ad

Skrevet

De er vel ikke ferdig med den tegningen enda tenker jeg. Iallefall står det i dagbladet; Hevn for fornærmelser av profeten.

 

Drittfolk. 



Anonymous poster hash: 318b3...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...