Gå til innhold

dere som bruker lifesum, teller kalorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg søker opp kokt skinke kan det komme et alternativ med 1 skive er 200 kalorier og et annet alternativ der 1 skive er 80 kalorier. Feks.

Misvisende, og hvordan vet jeg hva jeg skal velge?

Hvis jeg skal spise 1500 kalorier, må jeg spise 2000 siden jeg ammer? Vil ikke 1500 kalorier og amming tilsvare bare 1000 kalorier?

Anonymous poster hash: 0bbb5...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lese på pakken! Du bør ikke slanke deg når du ammer. Da skal du helst ikke gå ned mer enn maks to kg i mnd.

Skrevet

Lese på pakken! Du bør ikke slanke deg når du ammer. Da skal du helst ikke gå ned mer enn maks to kg i mnd.

Slanker meg ikke. Prøver å redusere til et normalt kalorinivå etter et enormt inntak i svangerskapet.

Anonymous poster hash: 0bbb5...bf9

Skrevet

Jeg har lagt meg på 2000 kalorier mens jeg ammer. Leste på en av disse ammesidene (ammehjelpen eller noe) at det var greit.

Jeg bruker my fitness pal. Der er det en del matvarer som ligger inne feil. Har lagt inn noe feil selv, og problemet er at man ikke kan slette det igjen eller korrigere. Les på pakken og se hvilken som passer.

For øvrig, hvor mange kalorier er det i et egg? På norsk har jeg funnet 96 kalorier og på engelsk 69? Det er jo litt forskjell...

Anonymous poster hash: 4ae7b...997

Skrevet

Du kan scanne matvarene, så vet du hva som er rett.

Anonymous poster hash: e0bc1...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...