Gå til innhold

Hva slags nettbrett er best til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe nettbrett til frøkna til jul. Et som er ikke er så dyrt og som er fint og spille på. Noen anbefalinger?

Anonymous poster hash: 1659d...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil kjøpe nettbrett til frøkna til jul. Et som er ikke er så dyrt og som er fint og spille på. Noen anbefalinger?

5 år forresten.

Skrevet

Ville heller valgt bøker :) ! Mye sunnere.

Men de selger nettbrett på jollyroom (prisgaranti), vet dog ikke om de er best

Anonymous poster hash: 762fc...a73

Skrevet

Ungene her har fra Samsung. Veldig fornøyd! Tror jeg betalte 995 per stk

Kjøpte noe sånt dårlig merke som var til barn først, den gikk rett i søpla.

Anonymous poster hash: 03d3c...828

Skrevet

Ungene her har fra Samsung. Veldig fornøyd! Tror jeg betalte 995 per stk

Kjøpte noe sånt dårlig merke som var til barn først, den gikk rett i søpla.Anonymous poster hash: 03d3c...828

Mine er forresten 4 og 5 år, og det er genialt med foreldrekontroll med pinkode. Da laster du bare inn de appene ungene får lov til å bruke.

Anonymous poster hash: 03d3c...828

Skrevet

Jeg ville gått for Ipad, selv om den er litt dyrere. Veldig fornøyd med den her. Har prøvd andre merker men det fungerte ikke like bra.

Skrevet

Det mest brukervennlige nettbrettet for barn er jo ipad, men det koster jo litt da.

Mine barn har ipad, har spleiset med dem så de har betalt litt med egne sparepenger og fått litt av oss.

Anonymous poster hash: d6e58...ff7
Skrevet

Brettene fra Samsung er superfine😊

Anonymous poster hash: 3dc42...1cd

Skrevet

Min datter på 5 år har iPad (og ja, hun har mange bøker også;) )

Anonymous poster hash: 30fcc...4d8
Skrevet

Vi har både Galaxy-taber og i-Pader i hus og begge deler fungerer like bra. Til en 5-åring ville jeg kjøpt det billigste, det fungerer helt utmerket.

Og til deg lenger oppe, det ene må ikke nødvendigvis utelukke det andre ;) Du må heller ikke glemme at i vår digitale tidsaler er det faktisk en fordel at også de yngre barna blir godt kjent med bruk av nettbrett og PC, og det er også mange gode spill som de lærer mye nyttig av. Minecraft for eksempel er kjempebra for kreativiteten dersom man stiller det inn på den barnevennlige modusen.

Anonymous poster hash: c1df2...d7b
Skrevet

Jeg ville kjøpt enten en B-vare eller en utgående modell i butikken av det merket som dere andre i huset har enten i nettbrett og/eller telefon dersom det er et kjent stort merke.

Det har vi gjort og det er lettere å hjelpe/vise barna og trykke selv og enklere når det ikke er 10 ulike ladere til alt utstyr som skal være med på ferie, ligge å slenge på bordet til en hver tid og byttes ut når barna har dratt i dem.

Det er noe dritt med billige ukjente merker også. De er ikke like gode og varer ikke like lenge.

Skrevet

Samsung absolutt :) Tåler en del og koster ikke like mye som en ipad men veldig bra response og funksjoner for å begrense tilgang til apps. Prøvde en billig merke og den var innmari dårlig til alt, varte kun et par dager med oss før vi regnet det som et tap. 

Anonymous poster hash: 585f7...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...