Gå til innhold

Is stod bak angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det offisielt! Noen som er overrasket?

 

Anonymous poster hash: 5d552...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke

 

Anonymous poster hash: 79aff...e54

Skrevet

Lollipop eller pinup?

 

Anonymous poster hash: c35f1...061

Skrevet

Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?!

På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing.

 

Anonymous poster hash: cd58a...e04

Skrevet

Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?!

På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing.

 

Anonymous poster hash: cd58a...e04

På det tidspunktet var det jo synsing

 

Anonymous poster hash: ef269...9e4

Skrevet

 

Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?!

På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing.

 

Anonymous poster hash: cd58a...e04

På det tidspunktet var det jo synsing

 

Anonymous poster hash: ef269...9e4

Tråder her inne som: "Hva tror du skjer med oss når vi dør"? er også bare ren gjetning. Der burde moderatorene her inne slettet slike tråder :-)

 

 

Anonymous poster hash: cd58a...e04

Skrevet

Aboslutt ikke, snart kommer de hit også, norge er altfor Naive er nok mange av de som har kommet hit som er IS medlemmer,men som later som de er Flykninger,men det tror ikke Naive Norge på

Skrevet

Aboslutt ikke, snart kommer de hit også, norge er altfor Naive er nok mange av de som har kommet hit som er IS medlemmer,men som later som de er Flykninger,men det tror ikke Naive Norge på

Litt på siden av tema, men er det noen grunn til at du aldri bruker punktum? Har du som mål å innføre et nytt skriftspråk i Norge?

 

 

Anonymous poster hash: 9996f...211

Skrevet

Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år.

Skrevet

Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år.

Dersom du går inn på live-feeden på Aftenposten så står det der!

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d552...44a

Skrevet

 

Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år.

Dersom du går inn på live-feeden på Aftenposten så står det der!

 

 

 

Anonymous poster hash: 5d552...44a

Les det en gang til. Det er på ingen måte avklart.

 

Anonymous poster hash: 7b3a9...38a

Skrevet

Tråden er ryddet etter disse reglene

 

* Trusler eller oppfordringer til voldshandlinger, eller som forherliger voldsbruk, voldtekt og lignende. Sliker tråder blir stengt og kan også bli slettet.

 

* Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg til Straffelovens § 135a.

 

:

 

Dessverre går svar på innlegg som slettes også med i dragsuget, selv om de ikke bryter noen regler.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Så er det offisielt! Noen som er overrasket?

 

Anonymous poster hash: 5d552...44a

Jeg blir ikke overrasket, men kunne like gjerne vært noen andre. Det vet vi jo. Jeg syns likevel det er rart at folk setter dette i sammenheng med flyktningestrømmen. Tror dere terrorister er avhengig av denne flyktningestrømmen for å skjule seg og komme til oss?? Hva er alternativet? Bare stenge grensene og si "hver mann for seg"? Hva slags verden får vi da? Jo mer fattigdom, nød, krig og ulikheter det er nedover Europa og i resten av verden, jo mindre trygt vil vi få det i Norge. Uavhengig om vi nekter andre å komme over vår grense.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2f121...764

Skrevet

Jeg er faktisk ikke så sikker oppom is står bak jeg... de tar på seg skylden for al som skjer. Alt fra skyting til fly some detter ned. De ønsker å spre frykt verden om, dog så fort det skjer noe sier de at de står bak...

 

HATER is, men lurer på onde egentlig står bak alt sammen....

 

Anonymous poster hash: c9d7b...fc4

Skrevet

Det er IKKE bekreftet at IS har skylden.

 

Anonymous poster hash: b1e88...2d3

Skrevet

Det er IKKE bekreftet at IS har skylden.

 

Anonymous poster hash: b1e88...2d3

Hvis det ikke er is så er det noen andre ekstreme allah tilhengere

 

Anonymous poster hash: 88649...ad1

Skrevet

 

Det er IKKE bekreftet at IS har skylden.

 

Anonymous poster hash: b1e88...2d3

Hvis det ikke er is så er det noen andre ekstreme allah tilhengere

 

Anonymous poster hash: 88649...ad1

Jeg sier ikke at det ikke er IS, men ingenting er bekreftet. Det tar lang tid å finne ut hvem som står bak.

 

 

Anonymous poster hash: b1e88...2d3

Skrevet

Bombe. Kanskje litt feil uttrykk i denne sammenhengen...



Anonymous poster hash: 9892d...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...