Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Så er det offisielt! Noen som er overrasket? Anonymous poster hash: 5d552...44a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Selvfølgelig ikke Anonymous poster hash: 79aff...e54
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Lollipop eller pinup? Anonymous poster hash: c35f1...061
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?! På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing. Anonymous poster hash: cd58a...e04
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?! På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing. Anonymous poster hash: cd58a...e04 På det tidspunktet var det jo synsing Anonymous poster hash: ef269...9e4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Næææ, jeg trodde det var helt vanlige franskmenn?!!! Utfører IS terror i Europa?! På tide at Norge blir strengere med hvem vi slipper inn og stikker hue ut av ræva. Kommentaren min igår ble slettet når jeg tippet ISIL. For det var jo bare synsing. Anonymous poster hash: cd58a...e04 På det tidspunktet var det jo synsing Anonymous poster hash: ef269...9e4 Tråder her inne som: "Hva tror du skjer med oss når vi dør"? er også bare ren gjetning. Der burde moderatorene her inne slettet slike tråder :-) Anonymous poster hash: cd58a...e04
februarprins2013 Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Aboslutt ikke, snart kommer de hit også, norge er altfor Naive er nok mange av de som har kommet hit som er IS medlemmer,men som later som de er Flykninger,men det tror ikke Naive Norge på
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Aboslutt ikke, snart kommer de hit også, norge er altfor Naive er nok mange av de som har kommet hit som er IS medlemmer,men som later som de er Flykninger,men det tror ikke Naive Norge på Litt på siden av tema, men er det noen grunn til at du aldri bruker punktum? Har du som mål å innføre et nytt skriftspråk i Norge? Anonymous poster hash: 9996f...211
SuperFries Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år. Dersom du går inn på live-feeden på Aftenposten så står det der! Anonymous poster hash: 5d552...44a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #11 Skrevet 14. november 2015 Har dere lest artikkelen eller bare overskriften? IS har ikke tatt på seg ansvaret ennå. Hollande mener det er IS på bakgrunn av en video som ble publisert tidligere i år.Dersom du går inn på live-feeden på Aftenposten så står det der! Anonymous poster hash: 5d552...44a Les det en gang til. Det er på ingen måte avklart. Anonymous poster hash: 7b3a9...38a
Himmel og hav Skrevet 14. november 2015 #12 Skrevet 14. november 2015 Tråden er ryddet etter disse reglene * Trusler eller oppfordringer til voldshandlinger, eller som forherliger voldsbruk, voldtekt og lignende. Sliker tråder blir stengt og kan også bli slettet. * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg til Straffelovens § 135a. : Dessverre går svar på innlegg som slettes også med i dragsuget, selv om de ikke bryter noen regler. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #13 Skrevet 14. november 2015 Så er det offisielt! Noen som er overrasket? Anonymous poster hash: 5d552...44a Jeg blir ikke overrasket, men kunne like gjerne vært noen andre. Det vet vi jo. Jeg syns likevel det er rart at folk setter dette i sammenheng med flyktningestrømmen. Tror dere terrorister er avhengig av denne flyktningestrømmen for å skjule seg og komme til oss?? Hva er alternativet? Bare stenge grensene og si "hver mann for seg"? Hva slags verden får vi da? Jo mer fattigdom, nød, krig og ulikheter det er nedover Europa og i resten av verden, jo mindre trygt vil vi få det i Norge. Uavhengig om vi nekter andre å komme over vår grense. Anonymous poster hash: 2f121...764
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #14 Skrevet 14. november 2015 Jeg er faktisk ikke så sikker oppom is står bak jeg... de tar på seg skylden for al som skjer. Alt fra skyting til fly some detter ned. De ønsker å spre frykt verden om, dog så fort det skjer noe sier de at de står bak... HATER is, men lurer på onde egentlig står bak alt sammen.... Anonymous poster hash: c9d7b...fc4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #15 Skrevet 14. november 2015 Det er IKKE bekreftet at IS har skylden. Anonymous poster hash: b1e88...2d3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #16 Skrevet 14. november 2015 Det er IKKE bekreftet at IS har skylden. Anonymous poster hash: b1e88...2d3 Hvis det ikke er is så er det noen andre ekstreme allah tilhengere Anonymous poster hash: 88649...ad1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #17 Skrevet 14. november 2015 Det er IKKE bekreftet at IS har skylden. Anonymous poster hash: b1e88...2d3 Hvis det ikke er is så er det noen andre ekstreme allah tilhengere Anonymous poster hash: 88649...ad1 Jeg sier ikke at det ikke er IS, men ingenting er bekreftet. Det tar lang tid å finne ut hvem som står bak. Anonymous poster hash: b1e88...2d3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #18 Skrevet 14. november 2015 Bombe. Kanskje litt feil uttrykk i denne sammenhengen... Anonymous poster hash: 9892d...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå