Snartmamma2015 Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Noen som har erfaring med dette setet ? http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/COREV0967
Appelsinpiken Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Vi har det. Minste har brukt det siden han var 7-8 mnder. Også storesøster på 3,5 sitter i det av og til. Er ikke verdens beste hvilestilling, men dette er faktisk ikke noe problem. Tar adskillig mindre plass enn besafe og er lett å montere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå