Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Det er så rart for jeg føler jeg har masse symptomer... Jeg kjenner stikkningene i livmor. Jeg er veldig trøtt. Jeg har hodepine. Jeg er oppblåst i magen. Nå begynner jeg å kjenne mensmurringer, men det er sikkert fordi jeg venter mens... Huff skikkelig nedfor nå. Noen som har testa negativt 11dager etter eggløsning, men positivt etterpå.. Er det bare å legge det fra seg?  Anonymous poster hash: 70b9b...1bb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Ingen? Â Anonymous poster hash: 70b9b...1bb
Pobie Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 11DPO er veldig tidlig. Klart du kan ha negativ test nÃ¥ og fremdeles teste positivt senere.Â
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Det er vel heller uvanlig å få positiv så tidlig. Prøv igjen om et par dager!  Anonymous poster hash: 137c9...027
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 11DPO er veldig tidlig. Klart du kan ha negativ test nå og fremdeles teste positivt senere. Når jeg søker på nett føler jeg alle ser positivt fra 7-12 dpo. Men det var betryggende å høre.. Får smøre meg med tålmodighet  Anonymous poster hash: 70b9b...1bb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Du vil nok se på meg som brutal med dette svaret, men hvis du skal gå i kjelleren før forventet mens hver måned så kommer du til å knekke deg selv!  Du bør slutte å teste så tidlig, det endrer ikke utfallet uansett. Enten kommer mensen eller så kommer den ikke. Å ta utgangspunkt i hva folk svarer på nett i forhold til når de testet positivt er bare dumt. Ingen produserer HCG likt, noen produserer nok tidlig til å få positiv test, andre produserer sent og får positiv test etter forventet mens. Og i mange tilfeller så går det sport i å teste positivt fortest mulig, noen er troll og noen er ærlige, men uansett så er ikke andre noen fasit for deg.  Det er noen dager igjen til mensen, senk skuldrene og prøv å fokusere på noe annet, da går tiden fortere og du vil få svaret ditt uansett.  Lykke til med prøvingen, men prøv å ikke la det overskygge alt i livet ditt. Plutselig sitter du der med en liten i magen  Anonymous poster hash: ed732...74b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Du vil nok se på meg som brutal med dette svaret, men hvis du skal gå i kjelleren før forventet mens hver måned så kommer du til å knekke deg selv!  Du bør slutte å teste så tidlig, det endrer ikke utfallet uansett. Enten kommer mensen eller så kommer den ikke. Å ta utgangspunkt i hva folk svarer på nett i forhold til når de testet positivt er bare dumt. Ingen produserer HCG likt, noen produserer nok tidlig til å få positiv test, andre produserer sent og får positiv test etter forventet mens. Og i mange tilfeller så går det sport i å teste positivt fortest mulig, noen er troll og noen er ærlige, men uansett så er ikke andre noen fasit for deg.  Det er noen dager igjen til mensen, senk skuldrene og prøv å fokusere på noe annet, da går tiden fortere og du vil få svaret ditt uansett.  Lykke til med prøvingen, men prøv å ikke la det overskygge alt i livet ditt. Plutselig sitter du der med en liten i magen  Anonymous poster hash: ed732...74b Du har helt rett. Tusen takk. Må prøve å senke skuldrene ja... Må slutte å google😉 tror jeg venter med å teste til ikm nå.  Anonymous poster hash: 70b9b...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå