Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Finnes det kurs for foreldre? Mannen er flink til å leke med barna (når han ikke trykker på mobilen!!). Men han viser de ikke kjærlighet. Han snakker til dem som om de er voksne (alle tre er under 4 år). Våkner en om natta så sier han "vær stille, vi skal sove til det er morgen". Unhen gråter og gråter, vil helst at jeg kommer inn i stedet for pappa (men vi har annenhver natt, må nesten ha litt søvn jeg også). Men får så vondt av de. Har snakket med han men det nytter ikke. Vi kunne trengt litt veiledning utenfra. (Jeg anser meg selv som en fantastisk mor. Leser meg opp om barn, og skjønner at man ikke kan bli kvitt toårstrassen ved å bruke timeout osv. Jeg prøver å forberede barnet på legging ol mens han bare slår av barnetv og sier natta i løpet av et sekund. De trasser sjelden med meg, alltid med han. Har bedt han om å google barneoppdragelse siden han likevel bruker mobilen 15 timer i døgnet, men neida...) frustrert.. Anonymous poster hash: da2e2...7c4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Finnes det kurs for foreldre? Mannen er flink til å leke med barna (når han ikke trykker på mobilen!!). Men han viser de ikke kjærlighet. Han snakker til dem som om de er voksne (alle tre er under 4 år). Våkner en om natta så sier han "vær stille, vi skal sove til det er morgen". Unhen gråter og gråter, vil helst at jeg kommer inn i stedet for pappa (men vi har annenhver natt, må nesten ha litt søvn jeg også). Men får så vondt av de. Har snakket med han men det nytter ikke. Vi kunne trengt litt veiledning utenfra. (Jeg anser meg selv som en fantastisk mor. Leser meg opp om barn, og skjønner at man ikke kan bli kvitt toårstrassen ved å bruke timeout osv. Jeg prøver å forberede barnet på legging ol mens han bare slår av barnetv og sier natta i løpet av et sekund. De trasser sjelden med meg, alltid med han. Har bedt han om å google barneoppdragelse siden han likevel bruker mobilen 15 timer i døgnet, men neida...) frustrert.. Anonymous poster hash: da2e2...7c4 Circle of security kurs ville kanskje vært noe, men han må jo ville gå selv. Kontakt helsesøster og hør med henne om det finnes noe i din kommune. Anonymous poster hash: ab015...131
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Du anser deg som en FANTASTISK mor faktisk.. Kanskje et sted å begynne er å utvikle litt mer ydmykhet. Hvis du ikke gnir det så inn, er det mer sannsynlig at mannen gidder å høre på deg! Anonymous poster hash: d4e8d...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå