Gå til innhold

Noen som har vært så sur på mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du har ignorert han?i dagevis?ikke svart på sms eller noe?ikke sagt hvor du drar/hvilke planer du og kidsa har osv...vet det er superbarnslig,men vurderer det sterkt!

Anonymous poster hash: cf73b...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å understreke:skal ikke ta kidsa med å stikke...bare tenker å ikke si hvor vi går når vi går ut en tur etc..være likrgyldig over han

Anonymous poster hash: cf73b...332

Skrevet

For en dag ja, men dagevis nei.

Anonymous poster hash: 402b7...e58

Skrevet

Hvs får du ut av det? Er det ikke bedre å løse konflikten?

Anonymous poster hash: 49daf...922

Skrevet

Kjør på, dritten fortjener det nok.

Anonymous poster hash: 307cf...f0c

Skrevet

Nei. Jeg er voksen.

Anonymous poster hash: ffa84...f99

Skrevet

Nei, det har eg verkeleg ikkje vurdert.  Ein særdeles ukonstruktiv måte å kommunisere på, og må vere heilt forferdeleg for barna å vere oppi.  Då får du heller reise.

Skrevet

Får helt frysninger av ordet kidsa

Anonymous poster hash: c095d...473

Skrevet

Nei, kan bli sur og irritert på han men løse da konflikten med en gang! Du bør ikke fryse han ut slik med barn tilstede de merker dette selv babyer og det er utrykt for dem.

Skrevet

Nei. Jeg har heldigvis blitt voksen, og oppfører meg ikke som en furten 13 åring...

Ser ikke helt hvordan det skal løse et eneste problem med å overse mannen. Har jeg et problem så tar jeg det opp med personen og blir ferdig med det.

Skrevet

Jeg går mot strømmen og sier ja, jeg har gjort det... Eller en mildere form da, jeg har aldri dratt avgårde med barna uten å gi beskjed. Men jeg har latt være å snakke med mannen for en periode. Det eneste jeg fikk utav det er vissheten om at det løser ingenting og det er jeg som straffer meg selv med å gå med alt inni meg, dermed blir ikke noe fikset...

Så jeg har gjort det, men jeg er også voksen nok til å vite at kommunikasjon er det eneste som hjelper. Vi lærer alle så lenge vi lever ;)

Anonymous poster hash: 8ce7e...6a6

Skrevet

Fint dere har hverandre tenker jeg.....

Anonymous poster hash: 2c89a...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...