Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Må bare lufte tankene litt, da dette er noe jeg ikke greier å prate med de rundt meg om, kanskje fordi jeg kjenner mange som er direkte berørt av oljekrisen. Saken er den at jeg har fått ny jobb, lederstilling og godt betalt, jeg er superheldig da jeg ennå ikke er ferdig utdannet ( er ferdig til våre ) og jobben er særs relevant for utdanningen. Jeg hadde ikke forventet å få stillingen, og siden jeg ikke tar et profesjonsstudie hadde jeg egentlig forberedt meg på å ta en master for å få jobb. Jeg burde vært superglad, alle rundt meg er det, men jeg føler meg bare tom. Er og stresset for det siste halvåret på skolen, greier jeg å kombinere jobb, studier og familie? Noen andre som har hatt det sånn? Anonymous poster hash: d1086...25f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Herregud NYYYT DET Du er heldig Anonymous poster hash: 56faa...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå