Gå til innhold

Ny jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte tankene litt, da dette er noe jeg ikke greier å prate med de rundt meg om, kanskje fordi jeg kjenner mange som er direkte berørt av oljekrisen.

Saken er den at jeg har fått ny jobb, lederstilling og godt betalt, jeg er superheldig da jeg ennå ikke er ferdig utdannet ( er ferdig til våre ) og jobben er særs relevant for utdanningen. Jeg hadde ikke forventet å få stillingen, og siden jeg ikke tar et profesjonsstudie hadde jeg egentlig forberedt meg på å ta en master for å få jobb. Jeg burde vært superglad, alle rundt meg er det, men jeg føler meg bare tom. Er og stresset for det siste halvåret på skolen, greier jeg å kombinere jobb, studier og familie? Noen andre som har hatt det sånn?

 

Anonymous poster hash: d1086...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud NYYYT DET

Du er heldig

 

Anonymous poster hash: 56faa...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...