piranha Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Har en god barndomsvenninne som har kreft, og nå går igjennom stråling. Hun er ganske redusert i formen, og orker lite generelt sett. Skal innom henne på besøk, og vil gjerne ha med en liten oppmuntring Mat er vanskelig siden alt annet enn loff og pasta går rett igjennom... Noen som har et godt forslag?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 En fin plante med blomster (varer lenger enn en bukett). En koselig bok. En lydbok om hun sliter med å lese. En CD med fin musikk. En CD med avspenningsøvelser/meditasjonsøvelser. Et tegneseriehefte. Om hun liker slikt, kryssord eller sudoku. Kanskje du kan tilby henne en fotmassasje - ta med en god krem. Anonymous poster hash: e084d...69b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Det kommer an på hva hun orker. Et blad, en bok, ett koselig teppe, ullsokker, blomster... Anonymous poster hash: a5513...1a3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 En ting til... om hun sliter med huden pga. stråling så kjenner jeg ei som nettopp var gjennom det samme. Prøvde forskjellig, tålte lite, det eneste som hjalp var Apo-base-kremen. Så det kan også være en ide som gave. Ellers har helsekostbutikkene nå fått mange fine gavepakker i ulike typer te. # 2 Anonymous poster hash: e084d...69b
piranha Skrevet 13. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2015 Takk for gode tips Hun sliter med ekstremt sår hud og store smerter, så hun bruker morfinsalve.....men er jo mulig at hun trenger en god krem når hun er ferdig Tar en tur til byen i morgen og setter sammen en liten pakke med forskjellige ting til henne
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Fargeleggingsbok for voksne. Tvserier hun liker på dvd eller blueray. Og vis at du er en god venn. Er lov å både le og gråte med henne. Min mor satte pris på at folk oppførte seg normalt, at de ikke satt der med triste Bambiøyne hele tida selv om hun fikk strålebehandling. Anonymous poster hash: 37904...0fa
piranha Skrevet 14. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2015 Fargeleggingsbok for voksne. Tvserier hun liker på dvd eller blueray. Og vis at du er en god venn. Er lov å både le og gråte med henne. Min mor satte pris på at folk oppførte seg normalt, at de ikke satt der med triste Bambiøyne hele tida selv om hun fikk strålebehandling.Anonymous poster hash: 37904...0fa Takk for tips Hun har vært igjennom cellegift i forkant, men den ble hun ikke så dårlig av. Har truffet henne, og pratet med henne flere ganger siden hun ble syk, og klarer heldigvis å være naturlig sammen med henne Det er nok slik det blir når man har kjent hverandre nesten hele livet
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Fargeleggingsbok for voksne. Tvserier hun liker på dvd eller blueray. Og vis at du er en god venn. Er lov å både le og gråte med henne. Min mor satte pris på at folk oppførte seg normalt, at de ikke satt der med triste Bambiøyne hele tida selv om hun fikk strålebehandling.Anonymous poster hash: 37904...0fa Takk for tips Hun har vært igjennom cellegift i forkant, men den ble hun ikke så dårlig av. Har truffet henne, og pratet med henne flere ganger siden hun ble syk, og klarer heldigvis å være naturlig sammen med henne Det er nok slik det blir når man har kjent hverandre nesten hele livet Godt hun har et slikt vennskap med deg :-) Min mor hadde både cellegift og stråling. Og da hun var ferdig med siste behandling, sto ei god venninne utenfor sykehuset med champagne og jordbær. Venninnen hadde ordnet sjåfør også. Selv om min mor ikke orket mer enn par slurker av champagnen satte hu utrolig stor pris på den gesten av venninnen. Anonymous poster hash: 37904...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå