Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Jeg har fått tilbud om å være med på jentetur til USA. Da blir det uten mann og barn, 1 uke. Barna er 4 og 7 år. Jeg tenkte jo med en gang at dette var helt topp! Endelig min tur til å få en tur og lade opp batteriene 😃 Så får jeg litt småstygge kommentarer fra en venninne, at det er egoistisk osv. Barna bør ha mammaen sin der, skal mannen ha de alene en uke? osv.. Det er nå virkelig ikke forskjell på om det er meg eller mannen som er hjemme med de, vi er helt likestilt ifht alle oppgaver når det kommer til barna våre. Jeg har vært på en helgetur på disse årene. Så jeg har virkelig ikke vært på farten. Er det jeg som er spesiell som tenker at det er helt greit å reise? Mannen er enig med meg og mener jeg fortjener turen.. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: b1ed2...e42
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Reis:-D Anonymous poster hash: 1307f...849
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Om mannen er enig og du stoler på at det går bra, så ser jeg virkelig ikke problemet. Er venninnen din misunnelig kanskje? Eller ørlite gammeldags? Anonymous poster hash: fe998...079
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Pakk kofferten!! 😊 Anonymous poster hash: b3e54...ec8
Luksusdyret Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Ikke hør på de misunnelige venninnene. De har sikkert sånne sjåvinistiske kontrollerende menn som mener at damas plass er hjemme på kjøkkenet, mens mannen kan farte som han vil. Reis og kos deg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Vil tro din venninne er misunnelig på deg, ønsker det selv, kanskje skulle ønske hun fikk være med... Så lenge mannen vet hva han gjør og barna er trygge på ham så er det virkelig ikke noe problem at de tre får en uke sammen. Kanskje det til og med kan være bra for mannen og ungene. Reis med god samvittighet og kos deg masse!!! Anonymous poster hash: 69e33...95e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Det ser ut som vi er enige her 😃 Ja, mannen har full kontroll på hjemmebane, så de kommer til å har det strålende hjemme med pappaen. Tenker at jeg kanskje sender et postkort til venninen min fra USA jeg 😜 takk for svar ☺️ Anonymous poster hash: b1ed2...e42
skinnfilla Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Reis og kos deg😊 En uke med pappa er vel ikke noe problem!
Daquiry Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 (endret) Reis med god samvittighet og ikke hør på de misunnelige venninnene dine, som for øvrig ikke virker som spesielt gode venninner.... Endret 14. november 2015 av Daquiry
Rosepus™ Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Hjelpes.... Reis og ha det gøy! En uke er litt lite, smell til med to du!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #12 Skrevet 14. november 2015 Hun er helt sikkert bare misunnelig! Både på at dere er likestilt og at du har mulighet til å dra med venninner en uke til USA. Dra med god samvittighet! Tenk alle gøye gavene du tar med hjem til kidsa Anonymous poster hash: 5f685...285
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #13 Skrevet 14. november 2015 Tidligere denne måneden var jeg på en ukes ferie i Spania med ei venninne. Vi har begge små barn og de storkoste seg sammen med fedrene sine. Jeg snakket litt med jenta på Skype mens jeg var borte, men helt tydelig at det bare var stas å få masse alenetid med pappa. Anonymous poster hash: c2756...76d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #14 Skrevet 14. november 2015 Jeg ville tenkt det var litt synd på alle medlemmene av familier hvor en av foreldrene mener at den andre ikke er egnet til å være alene med barna i en uke. Så hadde jeg trukket på skuldrene og reist på tur. Anonymous poster hash: a698d...78d
Superdolly Skrevet 14. november 2015 #15 Skrevet 14. november 2015 Enig med ...78d. Det er faktisk litt synd på din venninne og barna hennes. Hun fordi hun har en mann som ikke kan ta seg av barna sine, og ungene som har en pappa som ikke virker. Blås i henne, reis på tur og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå