Gå til innhold

Hvordan hadde du handtert dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten og noen venner hadde lekt en lek på skolen, da det kom en jente og ville være med på leken. Det fikk hun, men hun klarte ikke helt forstå hva leken gikk ut på, som resulterte i at gutten slo og sparket henne.

Saken ble tatt opp på skolen med elevene som var med, foreldrene ble også kontaktet.

Gutten har innrømmet han har gjort det.

Der guttens foreldre sier at dette mener de skolen har diktet opp, de tror ikke deres barn har gjort dette, skolen har i følge dem også forholdt seg til saken feil, og at de skal sende skriftlig klage til skolen.

Hva tenker du om disse foreldrene og hvordan ville du håndtert situasjonen??

Anonymous poster hash: 740e1...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har skjedd med min datter.

Heldigvis tar skolen dette alvorlig. Med fysiske merker så skjønner alle andre enn foreldrene iallfall at dette er sant og uakseptabelt. Hadde jeg vært foreldrene til gutten hadde jeg lagt meg langflat og gjorr alt jeg kunne for at det ikke skjedde igjen. Mine barn skal iallfall lære seg rett og galt og jeg vil være glad ting som dette tas alvorlig, også om det er mitt barn som er voldelig

Anonymous poster hash: 91af1...b85

Skrevet

Min datter har opplevd litt mobbing gjennom årene. Vi har alltid kontaktet skolen umiddelbart, og krevd at de gjør noe. Foreldrene bryr seg ikke. Ene gangen var det veldig grovt. Og rektor måtte ringe foreldrene flere ganger den dagen. Straffen den verste jenta fikk, var at foreldrene tok henne med ut på shopping og restaurant. Da stakkars jenta deres hadde måtte prate med rektor.

Anonymous poster hash: c3f8e...f2b
Skrevet

Tenker at dessverre forblir disse barna mobbere når foreldrene dysser alt ned, og enda klager på at skolen reagerer på mobbingen. Da tror ungene at de aldri gjør noe feil, og at det er greit å fortsette siden foreldrene deres forsvarer dem. Synd for både de barna og barna de kommer til å mobbe i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...