Gå til innhold

Hva fader er dette?? Burde jeg ringe lege??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ifølge min kalender få mensen i morgen. Idag tidlig så jeg litt blod på papiret, så reknet med den kom og tok derfor en tampong oppi. For hver gang jeg har skifta tampong, så har det vært en del brunt utflod på!! Hva i huleste er det for noe da? Det er skikkelig brunt, ikke mye... Har ikke vært noe blod på papiret, bare brunt, slimete utflod på tampongen..

Anonymous poster hash: e2fd3...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ifølge min kalender få mensen i morgen. Idag tidlig så jeg litt blod på papiret, så reknet med den kom og tok derfor en tampong oppi. For hver gang jeg har skifta tampong, så har det vært en del brunt utflod på!! Hva i huleste er det for noe da? Det er skikkelig brunt, ikke mye... Har ikke vært noe blod på papiret, bare brunt, slimete utflod på tampongen..

Gammelt blod?

Anonymous poster hash: 3236b...735

Skrevet

Spotting, vil jeg tro. Småblødninger som ikke kommer ut før blodet er blitt brunfarget.

Du bør forøvrig ikke bruke tampong ved småblødninger!

Anonymous poster hash: 0789f...300
Skrevet

Min mens starter nesten alltid sånn. Det betyr nok bare at det er lite blod som starter å koagulere før det når tampongen.

Anonymous poster hash: 413b4...d3f

Skrevet

Min mens pleier å begynne sånn

Anonymous poster hash: 4e55d...4ec

Skrevet

Det er helt normalt at min begynner sånn.

Anonymous poster hash: ffaa9...6a6
Skrevet

Høres helt normalt ut.

Anonymous poster hash: 959b8...b80
Skrevet

Begynner du å bli "godt voksen"? Før jeg fylte 30 så startet alltid mensen med friskt rødt blod, etter det så er det vanligvis litt brunlig utflod dagen før.

Anonymous poster hash: 4f9d2...c09

Skrevet

Jeg er 35 Og har aldri hatt sånn som du beskriver

Anonymous poster hash: 2e5d1...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...