Gå til innhold

over og ut for meg😭


sunfly

Anbefalte innlegg

Hadde ul på torsdag og der fant de ikke hjerteslag. I tillegg var livmor for stor i forhold til normal og det var noe væskeansamling der. Fikk beskjed om at vi måtte ta utskrapning snarest da det var mistanke om blæremola. Dette kan i verste fall utvikle seg til kreft som må behandles med cellegift. Er helt i kjelleren nå. Innhold etter utskrapning er sendt til patologi og jeg får svar først om 10-15 dager.

 

Dette var en uplanlagt graviditet da vi har fire barn fra før. Men hadde virkelig vendt meg til tanken og gledet meg masse. Lurer nå på om jeg noen gang vil oppleve det å gå gravid igjen....

 

Vi holdt på i lang tid for å bli gravid med nr. 3. Nr 4 hadde vi ivf på. Trengte tre forsøk før den satt og dette måtte vi betale privat da det offentlige ikke mener man bør ha mer enn to barn. Det var en lang, slitsom og utmattende prosess.....hva gjør vi nå?

 

Dersom det er blæremola har man i tillegg karantene på minimum 6 mnd før man bør bli gravid...

 

Fredag den 13....det kan man trygt si😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vondt å høre... 💔

Håper for din del at det ikke er blæremola, så kanskje du kommer raskt tilbake !! Tenker på deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...