Gå til innhold

Hvor mange Dolly pizza på 23 10-åringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 6dd0f...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt som blir 10 i januar. Han spiser to Dolly stykker, jeg tenker han er småspist. Tror du bør regne 3/pers, og gjerne ha en pizza eller to i bakhånd til de som ønsker mer.

En pizza har 8 stykker..........så en 12 stk kanskje?

Anonymous poster hash: 9fdc9...336

Skrevet

Hvis du regner store pizza ville jeg nok regnet med en 8-9 stk. Kommer litt an på hvordan de er delt opp. Er det i 8 så blir det 3 på hver unge ca. 

Anonymous poster hash: 9522d...ec0
Skrevet

Jeg tenker 8 til 9 pizza

Anonymous poster hash: c25e9...835

Skrevet

Hvis du regner store pizza ville jeg nok regnet med en 8-9 stk. Kommer litt an på hvordan de er delt opp. Er det i 8 så blir det 3 på hver unge ca.  Anonymous poster hash: 9522d...ec0

8-9 er knapt! Jeg er i sjokk over hvor mye andre sine unger spiser.

Når barna våre var mindre skulle på besøk til ei venninne med eldre barn enn meg, og sa jeg kunne plukke opp en Peppes på veien.

Hun sa ikke gjør det, hun mente vi trengte mer enn to. Vi laget noe i stedet.

Kjipt å ha for lite mat. Dere voksne må jo spise litt også, og resten kan gå i matmoksen neste dag.

Anonymous poster hash: 9fdc9...336

Skrevet

Har hatt foredrag hvor vi bestilte 30 pizza fra Dolly til 90 stykker. Regnet 3 voksne på en pizza.

Skrevet

Hadde 19 tiåringen i bursdag for noen dager siden. Jeg bestilte 6 pizzaer, og satt igjen med 5 pizzastykker. Noen spiste mer enn andre, men det holdt fint og alle ble gode og mette :)

Skrevet

Utrolig hvor godt restaurantpizza smaker i godt lag. Har opplevd 8 åringer som spiser 5-6 biter...andre 1...

Skrevet

3 barn per pizza....utrolig hvor sultne barn kan være. Min 8 åring er småspist. ..men ikke når det kommer til peppes pizza etc. Utrolig hvor mye pizza som går i den lille kroppen.

Anonymous poster hash: 993b2...979

Skrevet

Mine barn er ganske storspiste. Sist vi bestillte pizza så delte 7 åringen og 6 åringen en stor pizza. Så komner helt an på barna.

Skrevet

12 pizzaer. Bedre med litt for mye, enn litt for lite.

Anonymous poster hash: 7bf55...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...