Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Får dere fremmdeles (i 30 årene) mer respons fra menn enn andre damer? Vi er en gjeng nysingle damer som går på byen sammen og jeg må innrømme at jeg på barnslig vis gleder meg over at jeg fremdeles får mer oppmerksomhet fra menn og at mange komplimenterer håret mitt. Jeg trodde det var en fjortisgreie... Blondes have more fun! Anonymous poster hash: 28b51...d45
Gjest Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Har nok ikke noe med hårfargen å gjøre, men utstrålingen din
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Får dere fremmdeles (i 30 årene) mer respons fra menn enn andre damer? Vi er en gjeng nysingle damer som går på byen sammen og jeg må innrømme at jeg på barnslig vis gleder meg over at jeg fremdeles får mer oppmerksomhet fra menn og at mange komplimenterer håret mitt. Jeg trodde det var en fjortisgreie... Blondes have more fun! Anonymous poster hash: 28b51...d45 Er det grense på det? 45 år her😉 Anonymous poster hash: a9ba5...f66
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Her er det motsatt. Jeg er den eneste mørke i vennegjengen min. Og jeg får helt klart, UTEN tvil mest mannlig oppmerksomhet (Det sier veninnene mine også) Vi er alle opptatte da, så vi tar det med et smil Anonymous poster hash: a6928...1cf
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Nja. Er blond, men har vel aldri fått spesielt mye oppmerksomhet for det da. Ikke som jeg har lagt merke til hvertfall. Har alltid vært lyseblond, og helt hvit da jeg var liten. Anonymous poster hash: 287bf...2ed Anonymous poster hash: 287bf...2ed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Hehe, jeg er mørk og 35, og får mye respons Anonymous poster hash: 61b88...9ea
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Har vært på byen som både blond og brunette, får like mye oppmerksomhet begge gangene, kanskje hakket mer da jeg var brunette. Men største forskjellen er når jeg virkelig koser meg og er i godt humør,smiler og prater med folk, det er da jeg får mest oppmerksomhet fra mannfolka Anonymous poster hash: c88bf...9f7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Blond. Får alltid sykt mye oppmerksomhet. Men jeg har ikke den naturlig søt looken. Har mer sexy uttrykk. Fyldige lepper, og får mye komplimenter for blikket. Aner ikke for jeg er egentlig ganske sjenert. Synes det er kleint å ikke kunne gå på matbutikken uten at mannfolk sammen med dama glaner åpenlyst.. Vil ikke virke selvdigger men jeg ser det jo. Og jeg synes det er ubehagelig. Ikke glad i oppmerksomhet Anonymous poster hash: c79d3...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå