Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon, men forrige uke slo det til for fullt. Hadde desverre ikke mulighet for å komme meg til legen, så fikk aldri noe AB behandling mot dette. Dette gikk over forrige lørdag.Hadde sex for 2 uker siden, og mistenker at UVI'en kom på grunn av det. Har ikke hatt sex siden. Men nå er det søren meg påan igjen! Noen som har litt peiling, og har ideer hva det kan komme av? Får ikke gjort stort nå, siden det er helg Anonymous poster hash: d46bc...a54
Hønemor30 Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Legevakt og pillekur. Tranebær,melkesyre vagitorier og tisse etter sex, for å prøve å unngå det. Det er vondt om du lar det gå for lenge
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon, men forrige uke slo det til for fullt. Hadde desverre ikke mulighet for å komme meg til legen, så fikk aldri noe AB behandling mot dette. Dette gikk over forrige lørdag. Hadde sex for 2 uker siden, og mistenker at UVI'en kom på grunn av det. Har ikke hatt sex siden. Men nå er det søren meg påan igjen! Noen som har litt peiling, og har ideer hva det kan komme av? Får ikke gjort stort nå, siden det er helg Anonymous poster hash: d46bc...a54 Om du aldri har hatt uvi hvordan vet du at du har det nå ? Kan være kjønnssykdom også om kom etter sex ... Anonymous poster hash: a827a...d2c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Legevakt og pillekur. Tranebær,melkesyre vagitorier og tisse etter sex, for å prøve å unngå det. Det er vondt om du lar det gå for lenge Enig. I tillegg kan bakteriene gå videre til nyrebekkenbetennelse 😨 Anonymous poster hash: f7673...f23
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Har tatt urin stix som har gitt fullt utslag på uvi+ at jeg springer på toalettet i ett kjør Hi Anonymous poster hash: d46bc...a54
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Har tatt urin stix som har gitt fullt utslag på uvi+ at jeg springer på toalettet i ett kjør Hi Anonymous poster hash: d46bc...a54 Få tak i selexcid beste antibiotika for uvi. Anonymous poster hash: a827a...d2c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Viktig å ta knekken på det. Typisk at det er fredag i dag, legevakten (iallefall i Oslo) kan jo være et mareritt. Ellers holder det for min del å bare stikke innom legekontoret med en urinprøve, så sender de e-resept, trenger ikke time.Jeg har fått det flere ganger ved sex, tisser og dusjer alltid etterpå. Men det skjer som regel kun hvis mannen har kommet inni meg, hopper vi av i svingen går det greit. Det er vel bakterier som kommer inn i urinrøret? Eller no... Anonymous poster hash: 70d78...9b3
&KJ& Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Kjøp D-Mannose på iherb.com og ta det først som kur og deretter forebyggende i lavere dose. Det er det eneste som hjelper for meg med mindre jeg vil gå på masse antibiotikakurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå