Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Sist vasket jeg dørhåndtak etc med klorin, var ekstremt forsiktig og hysterisk med håndvask osv. Fikk omgangssyken selvom... Hvordan unngå? Hansker, hårnett og munnbind? Vaske hendene med klorin? Anonymous poster hash: 3336e...f4e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det beste Anonymous poster hash: 4b4c9...a7d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det besteAnonymous poster hash: 4b4c9...a7d Ok, jeg blir så ekstremt syk av omgangssyken skjønner du.. Dehydrert osv. Jeg får det alltid verst her hjemme.Men i fjor høst hadde vi TO runder med det. Kan jeg ha antistoffer i kroppen fortsatt? Anonymous poster hash: 3336e...f4e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det besteAnonymous poster hash: 4b4c9...a7d Ok, jeg blir så ekstremt syk av omgangssyken skjønner du.. Dehydrert osv. Jeg får det alltid verst her hjemme.Men i fjor høst hadde vi TO runder med det. Kan jeg ha antistoffer i kroppen fortsatt? Anonymous poster hash: 3336e...f4e Nei, det har du ikke. En kan få omgangssyken flere ganger i løpet av kort tid Anonymous poster hash: f2eaf...3e9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Såpe og vann er mer effektivt på norovirus. Anonymous poster hash: 2416e...58e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Er et virus så det går i lufta. Får ikke antistoffer mot det. Anonymous poster hash: c3744...a38
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Sist vasket jeg dørhåndtak etc med klorin, var ekstremt forsiktig og hysterisk med håndvask osv. Fikk omgangssyken selvom... Hvordan unngå? Hansker, hårnett og munnbind? Vaske hendene med klorin? Anonymous poster hash: 3336e...f4e Husk lysbrytere også. Hvert sitt håndkle. Vaske hender til de blør.. Og håpe på det beste. Ute: ikke ta kollektivt eller gå på trenibgssenter. Obs for handlevogner. Når du leser her hvordan folk fremstilles som pyser om de ikke går på jobb morgenen etter en spy og dritenatt, så sier det seg selv at det er vanskelig å unngå å bli syk. Anonymous poster hash: ed62f...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå