Gå til innhold

Hvordan unngå omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist vasket jeg dørhåndtak etc med klorin, var ekstremt forsiktig og hysterisk med håndvask osv. Fikk omgangssyken selvom... Hvordan unngå? Hansker, hårnett og munnbind? Vaske hendene med klorin?

Anonymous poster hash: 3336e...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det beste

Anonymous poster hash: 4b4c9...a7d

Skrevet

Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det besteAnonymous poster hash: 4b4c9...a7d

Ok, jeg blir så ekstremt syk av omgangssyken skjønner du.. Dehydrert osv. Jeg får det alltid verst her hjemme.

Men i fjor høst hadde vi TO runder med det. Kan jeg ha antistoffer i kroppen fortsatt?

Skrevet

Umulig å unngå hvis snitten er i nærhet. Vanlig håndvaske og tro og håp er det besteAnonymous poster hash: 4b4c9...a7d

Ok, jeg blir så ekstremt syk av omgangssyken skjønner du.. Dehydrert osv. Jeg får det alltid verst her hjemme.

Men i fjor høst hadde vi TO runder med det. Kan jeg ha antistoffer i kroppen fortsatt?

Nei, det har du ikke. En kan få omgangssyken flere ganger i løpet av kort tid

Anonymous poster hash: f2eaf...3e9

Skrevet

Såpe og vann er mer effektivt på norovirus.

Anonymous poster hash: 2416e...58e

Skrevet

Er et virus så det går i lufta.

Får ikke antistoffer mot det.

Anonymous poster hash: c3744...a38

Skrevet

Sist vasket jeg dørhåndtak etc med klorin, var ekstremt forsiktig og hysterisk med håndvask osv. Fikk omgangssyken selvom... Hvordan unngå? Hansker, hårnett og munnbind? Vaske hendene med klorin?

Husk lysbrytere også. Hvert sitt håndkle. Vaske hender til de blør.. Og håpe på det beste. Ute: ikke ta kollektivt eller gå på trenibgssenter. Obs for handlevogner.

Når du leser her hvordan folk fremstilles som pyser om de ikke går på jobb morgenen etter en spy og dritenatt, så sier det seg selv at det er vanskelig å unngå å bli syk.

Anonymous poster hash: ed62f...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...