Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Skal kjøpe denne telefonen, men er usikker på om jeg skal kjøpe den vanlige eller den med buet kant som heter edge? Hva anbefaler dere? Skal kjøpe med telenorabb. de har tilbud nå, så prisen er den samme. Anonymous poster hash: 0e973...820
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Jeg har flat. Har testa den andre men kan ikke se det er annet enn gimmick
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Flat....tenker på alle de gangene jeg har mistet tlf i bakken...med edge hadde jeg hatt knust skjerm Anonymous poster hash: 88c25...d07
Rafaella Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 (endret) Flat....tenker på alle de gangene jeg har mistet tlf i bakken...med edge hadde jeg hatt knust skjerm Anonymous poster hash: 88c25...d07 Jeg har mistet edgen min i bakken, til og med asfalt mange ganger. ikke en ripe i glasset. Klarte til og med å tråkke på den så den skled bortover asfalten (med skjermen opp, heldigvis) Vet ikke hvordan det er med den flate, men edge har gorilla glass som er sterkere enn vanlig glass. Endret 13. november 2015 av Rafaella
frk Nilsen Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Jeg har flat, programvaren er så å si lik. Edge er langt kulere designmessig
frk Nilsen Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Flat....tenker på alle de gangene jeg har mistet tlf i bakken...med edge hadde jeg hatt knust skjerm Anonymous poster hash: 88c25...d07 Jeg har mistet edgen min i bakken, til og med asfalt mange ganger. ikke en ripe i glasset. Klarte til og med å tråkke på den så den skled bortover asfalten (med skjermen opp, heldigvis) Vet ikke hvordan det er med den flate, men edge har gorilla glass som er sterkere enn vanlig glass. Da burde jeg valgt edge, klarte å knuse skjermen etter et bittelite fall på den flate.... (ble en dyr affere, forsikringen dekket 500,- av 2500)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Bestilte edge siden det var samme pris, så skal jeg kjøpe deksel Takk for svar og god helg! Hi Anonymous poster hash: 0e973...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå