Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Evigheter siden sist jeg var på fest, men ikveld skal jeg avgårde. Er det ut å ha støvletter utenpå ei trang bukse? Tenåringen i huset har stukket av med mine ankelboots.. Anonymous poster hash: 6067a...830
Gjest Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Trodde ikke 60 åringer var her inne??? Middelaldrende?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Fnis, jeg er jo snart 40 og midt i livet = middelaldrende 😊 Anonymous poster hash: 6067a...830
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Fnis, jeg er jo snart 40 og midt i livet = middelaldrende Anonymous poster hash: 6067a...830 Nei, vet du hva. Jeg er 39 og for pokker ingen middelaldrende :sjokkert: Anonymous poster hash: 55d26...1ae
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Fnis, jeg er jo snart 40 og midt i livet = middelaldrende Anonymous poster hash: 6067a...830 Nei, vet du hva. Jeg er 39 og for pokker ingen middelaldrende :sjokkert: Anonymous poster hash: 55d26...1ae Hehe, ok da 😉 Anonymous poster hash: 6067a...830
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 47 år. Jeg bør være middelaldrende. Anonymous poster hash: 2fba9...0f6
Gjest Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 NEI jenter, 40 årene er de nye 30 årene og langt i fra middelaldrende
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Jeg er 38 og skal gå med bukse oppi støvletter i morgen 😜 Bryr meg fint lite om hva andre mener 😂 Og dessuten så er det kaldt og jeg har bare joggesko utenom 😜 Anonymous poster hash: 5f1c2...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå