Gå til innhold

Uke 39 i morgen. Fiser konstant :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har null kontroll! Føler meg også rar i magen. Nesten som at magen er løs, men jeg har ikke diare. Avføring 1-2 ganger for dagen, men føler kanskje ikke at jeg får tømt meg helt. Murrer konstant i ryggen også. Kan dette være tegn på at ting skjer snart? Redd jeg kommer til å prompe i ansiktet på jordmora :/

 

Anonymous poster hash: 70d9e...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, du kommer til å prompe på jordmora uansett!

 

Anonymous poster hash: 90748...882

Skrevet

Sannsynligheten for at ting skjer før jula er vel overhengende! 😊 Tror tiden går fortere hvis man slutter å lete så innmari etter tegn.

 

Anonymous poster hash: 028e2...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...