Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Har null kontroll! Føler meg også rar i magen. Nesten som at magen er løs, men jeg har ikke diare. Avføring 1-2 ganger for dagen, men føler kanskje ikke at jeg får tømt meg helt. Murrer konstant i ryggen også. Kan dette være tegn på at ting skjer snart? Redd jeg kommer til å prompe i ansiktet på jordmora :/ Anonymous poster hash: 70d9e...31f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Slapp av, du kommer til å prompe på jordmora uansett! Anonymous poster hash: 90748...882
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Sannsynligheten for at ting skjer før jula er vel overhengende! 😊 Tror tiden går fortere hvis man slutter å lete så innmari etter tegn. Anonymous poster hash: 028e2...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå