Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Datteren vår har overnatting-bursdag. Hun har 4 venninner her. Ei av venninnene har en forelder som drikker mye. Mannen vil gjerne ta seg en øl til maten, men jeg sier nei. Har selv opplevd mye alkohol I barndommen, og vil ikke at hun skal føle seg engstelig her også. Hun vet jo ikke om han stopper etter en eller to øl eller ikke... Nå er mannen skikkelig furten, fordi han ser ikke problemet. .. Jentene er 11 år. Anonymous poster hash: 30dc6...656
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Med tanke på at hun ene har foreldre som drikker mye er det egoistisk av han og sette sine egne behov foran hennes.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Med tanke på at hun ene har foreldre som drikker mye er det egoistisk av han og sette sine egne behov foran hennes. Takk. Det var det jeg også prøvde å få frem. Han drikke ikke øl nå altså, men ble kjempesur fordi han ikke så poenget med at han ikke fikk lov... Hi Anonymous poster hash: 30dc6...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Mine foreldre er alkoholikere. Og da jeg var rundt 11-12 år så overnattet jeg hos en venninne, og hennes foreldre koste seg med vin til maten. Og med en gang jeg så det, ble jeg engstelig. Men de drakk ikke mye, og endret ikke adferd. Dette var for meg en veldig god opplevelse, og se at det gikk an og drikke, uten at man endrer seg. Anonymous poster hash: ec0b4...f03
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 da burde hun ikke være der, han som bor der ikke hun Anonymous poster hash: 723ed...3c4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 da burde hun ikke være der, han som bor der ikke hun Anonymous poster hash: 723ed...3c4 Du er en liten sjarmør du! Anonymous poster hash: 28244...3e3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Mannen kan vente. Min søsters bestevenninne hadde alkoholiserte foreldre. Mine foreldre drakk ikke når hun var på besøk/overnatting hos oss. Tror hun var glad for det. Anonymous poster hash: 1f31c...165
mamma_bergen Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 da burde hun ikke være der, han som bor der ikke hun Anonymous poster hash: 723ed...3c4 Oj, jeg går ut fra at du bare er et lite troll.
Berta_78 Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Du har rett, han tar feil. Man skal ta hensyn til barn som har det vanskelig. (Jeg er ikke avholds, og har ingen problemer med å drikke vin foran barna mine)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Mannen bør selvfølgelig vente. Hvis dere vet at moren til denne jenten drikker så mye at jenten blir engstelig av morens drikking, da synes jeg dere bør ta det opp. Jeg har lite tro på å gå direkte til moren, har mer tro på barnevernet når det er snakk om rus. Flott at du tenker på jenta Anonymous poster hash: beb4a...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå