Gå til innhold

Fler enn meg som blir lett stressa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som feks idag. Var hjemme med forkjøla ettåring. Fikk ikke til p legge henne før kl 11.30. Søster skulle hentes kl 13 på skolen. I mellomtiden måtte jeg rydde, skrubbe smoothieflekker i bilen, dusje, sminke meg og pakke stelleveska. Tiden fløy.. Henta søster på skolen og det tok 15 min før vi satt i bilen igjen. Kjøre søster til faren sin som tar 40 min. Kø, kø, kø.. Når vi nesten er fremme sier far han ikke er hjemme, måtte vente på han! Utålmodige unger i bil. Den minste skriker og hyler. Når jeg endelig har levert henne kjører jeg til min samboer som skal overta datteren vår førhjeg må på jobb 14.45.. Har fra hun er levert 20 minutter på meg. Tar 10 min til jobb. Rakk jobb fint, men rolig og avslappet er jeg IKKE :( har vært sur og slikt idag...og samboer ber meg roe ned!

Anonymous poster hash: b8e3b...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger man å bli lett stressa for å bli stressa av det der? Jeg hadde blitt stressa av halvparten. :P

Anonymous poster hash: 0d74c...454
Skrevet

Min samboer bagatelliserer og sier jeg blir stressa av ingenting..

Skrevet

Ble stressa av å lese dette bare. Blir veldig lett oppkavet og stressa. Her førte det til slutt til at jeg ble syk. Er ikke bra å stresse sånn daglig over tid. Tok noen år, men ble skikkelig utbrent. Har nå slitt i over et halvt år med å komme meg igjen. Prøver å jobbe med å ikke la meg stresse opp, men veldig vanskelig å snu på noe når man har vært sånn i mange år.

Anonymous poster hash: be589...d27

Skrevet

Før ett åringen ble lagt har jeg vasket og stelt 6 åringen og fått henne til skolen. Underholdt 1 åringen som skal alt og vil OVERALT i huset og hyler når hun ikke får viljen sin (hun er 19 mnd). Jeg daffet rundt i fleecebukse og en stygg genser frem til ho la seg. Kaffe rakk jeg ikke drikke. Hun er ekstra klengete når hun er småsyk, naturligvis. Måtte hente sovevogn i barnehage før jeg hentet søster fordi samboer ikke kunne bruke samme vogn jeg la henne i! Og ja som han sa: "du har jo hatt en rolig hjemmedag bare" da tenkte jeg bare skyt meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...