Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Foreldrene i det programmet der barna lager mat drikker VIN! Anonymous poster hash: b1cce...257
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Og så da? Anonymous poster hash: 86ac2...5c6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Og..? Anonymous poster hash: 52e20...d46
Førstemann Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Ja, det hadde jo vært myyyye bedre om de drakk Cola!
Gjest Muji81 Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Ja fysj. Alle vet at alkohol skal være superhemmelig, og bare drikkes i store kvanta i grøfter i helgene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Å nei! Nå ble jeg nesten forferdet! Hva sier du om meg og mine venninner som tok et glass champagne igår FORAN ungene våre? Jeg hadde i tillegg babyen på fanget mitt... Herregud!! Jeg tror vi har skadet de for livet!! Anonymous poster hash: faeff...300
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Hjelpemeg. Kriiiise!!!! Nå blir barna våre skadet for livet og de blir alkoholikere hele gjengen Anonymous poster hash: fbf8a...364
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Skjønner faktisk hva du mener hi. Har selv vokst opp I et hjem med overdreven bruk av alkohol, og hadde jeg som barn sett det på tv I tillegg, ville jeg reagert. Noen steder bør være "hvite-soner", barnetv er virkelig ett av de stedene. Anonymous poster hash: de6a7...e73
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Skjønner faktisk hva du mener hi. Har selv vokst opp I et hjem med overdreven bruk av alkohol, og hadde jeg som barn sett det på tv I tillegg, ville jeg reagert. Noen steder bør være "hvite-soner", barnetv er virkelig ett av de stedene. Anonymous poster hash: de6a7...e73 Helt enig! Har også vokst opp med alkohol som en "naturlig" del av oppveksten, og jeg fatter ikke hva barn og alkohol har å gjøre sammen. Hva er poenget med å ha det med i barnetv? Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende. Skulle likt å se forskning e.l. på dette. For dette er bare synsing fra dem som må gi seg selv bedre samvittighet pga sitt alkoholforbruk sammen med barna sine. Anonymous poster hash: 272c0...4a5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende. Jeg mener absolutt ikke at alkohol er tabu og skadelig, men barnetv har veldig mange seere og mange forskjellige skjebner bland disse. Hvorfor kan ikke de barna som blir utsatt for alkohol altfor ofte, kanskje daglig, få et sone uten alkohol? Anonymous poster hash: de6a7...e73
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Skjønner faktisk hva du mener hi. Har selv vokst opp I et hjem med overdreven bruk av alkohol, og hadde jeg som barn sett det på tv I tillegg, ville jeg reagert. Noen steder bør være "hvite-soner", barnetv er virkelig ett av de stedene. Anonymous poster hash: de6a7...e73 Helt enig! Har også vokst opp med alkohol som en "naturlig" del av oppveksten, og jeg fatter ikke hva barn og alkohol har å gjøre sammen. Hva er poenget med å ha det med i barnetv?Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende.Skulle likt å se forskning e.l. på dette. For dette er bare synsing fra dem som må gi seg selv bedre samvittighet pga sitt alkoholforbruk sammen med barna sine. Anonymous poster hash: 272c0...4a5 Slapp av...jeg drikker ikke alkohol. Men synes det er hysterisk hvis folk ikke kan ta et glass vin fordi det er barn i huset. Fyll og rus er noe helt annet...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Skjønner faktisk hva du mener hi. Har selv vokst opp I et hjem med overdreven bruk av alkohol, og hadde jeg som barn sett det på tv I tillegg, ville jeg reagert. Noen steder bør være "hvite-soner", barnetv er virkelig ett av de stedene. Anonymous poster hash: de6a7...e73 Helt enig! Har også vokst opp med alkohol som en "naturlig" del av oppveksten, og jeg fatter ikke hva barn og alkohol har å gjøre sammen. Hva er poenget med å ha det med i barnetv?Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende.Skulle likt å se forskning e.l. på dette. For dette er bare synsing fra dem som må gi seg selv bedre samvittighet pga sitt alkoholforbruk sammen med barna sine. Anonymous poster hash: 272c0...4a5 Slapp av...jeg drikker ikke alkohol. Men synes det er hysterisk hvis folk ikke kan ta et glass vin fordi det er barn i huset. Fyll og rus er noe helt annet... Nei, jeg lurte bare på noe forskning til påstanden din? Anonymous poster hash: 272c0...4a5
soleia Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende. Dette er motbevist i fleire studier. I heimar der barna ikkje ser at foreldra drikk alkohol, vil og barna statistisk sett drikke mindre. Såg ikkje det nemnde programmet, men meiner alkohol ikkje har sin plass i barne-tv.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende. Jeg mener absolutt ikke at alkohol er tabu og skadelig, men barnetv har veldig mange seere og mange forskjellige skjebner bland disse. Hvorfor kan ikke de barna som blir utsatt for alkohol altfor ofte, kanskje daglig, få et sone uten alkohol? Anonymous poster hash: de6a7...e73 Hvis barn lider under foreldrenes alkoholbruk er det ikke hyppigheten, men mengden som er problemet. Om mor og eller far drikker et glass vin til maten hver eneste dag, så skader ikke det ungene på noen måte. Problemet for ungene dukker opp hvis de voksne drikker seg beruset når ungene er tilstede. Kanskje det kan være bra for barn som opplever at foreldrene drikker seg beruset å se at andre voksne klarer å moderere seg. Barn som har problemer av en eller annen sort hjemme, tror ofte at ale har det på samme måten som dem, og tenker derfor ikke på å be om hjelp. Anonymous poster hash: 4eb8c...2ff
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Skjønner faktisk hva du mener hi. Har selv vokst opp I et hjem med overdreven bruk av alkohol, og hadde jeg som barn sett det på tv I tillegg, ville jeg reagert. Noen steder bør være "hvite-soner", barnetv er virkelig ett av de stedene. Anonymous poster hash: de6a7...e73 Helt enig! Har også vokst opp med alkohol som en "naturlig" del av oppveksten, og jeg fatter ikke hva barn og alkohol har å gjøre sammen. Hva er poenget med å ha det med i barnetv?Mye mer skadelig hvis barn vokser opp med at alkohol er tabu, noe "forbudt"....de foreldrene gjør jo bare alkohol til noe ekstremt spennende.Skulle likt å se forskning e.l. på dette. For dette er bare synsing fra dem som må gi seg selv bedre samvittighet pga sitt alkoholforbruk sammen med barna sine. Anonymous poster hash: 272c0...4a5 Slapp av...jeg drikker ikke alkohol. Men synes det er hysterisk hvis folk ikke kan ta et glass vin fordi det er barn i huset. Fyll og rus er noe helt annet... At foreldrene tar seg ett glass vin, er helt greit det. Så lenge de kontrollerer det. Men å ha det på barnetv er unødvendig. Anonymous poster hash: de6a7...e73
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #18 Skrevet 13. november 2015 Gjør de virkelig det på tv? Og så Barnetv? Hm... Betyr det at jeg ikke trenger å ligge i rennesteinen hver gang jeg tar et glass vin? En fredag i mnd, tar jeg på meg regntøy, sniker meg ned i rennesteinen vi har bygget i hagen, dette er så kaldt, og vinen smaker ikke så godt der ute, ikke er det lett å drikke liggende heller Kanskje jeg kan ta den med meg inn nå da? Så lenge jeg ser på Barnetv samtidig? Anonymous poster hash: 7b955...5c5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #19 Skrevet 13. november 2015 Jeg har allerede skrevet en heftig mail til kanalen og klaget og kommer til å anmelde dem! Makan!!😡 Anonymous poster hash: 31133...0d6
Firekids Skrevet 13. november 2015 #20 Skrevet 13. november 2015 Synes ikke alkohol har noe på barne-tv å gjøre. Uansett om de fleste av oss har et naturlig forhold til alkohol, er det maaange dom ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #21 Skrevet 13. november 2015 Jeg har allerede skrevet en heftig mail til kanalen og klaget og kommer til å anmelde dem! Makan!! Anonymous poster hash: 31133...0d6 Anmelde de for hva da? Anonymous poster hash: 549b0...c9f
☆☆☆ Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 (endret) Synes faktisk barneTV bør ta omsyn til dei barna som grunna foreldra sin alkoholbruk har eit negativt forhold til alkohol. Eg vil tru det overveldande fleirtalet av barn enten ikkje legg merke til vinen eller ikkje bryr seg nevneverdig, men det vil alltid vere nokre få som får svært negative assosiasjonar. Og det bør dei faktisk få sleppe i barneprogram. Endret 13. november 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 Jeg har allerede skrevet en heftig mail til kanalen og klaget og kommer til å anmelde dem! Makan!!😡 Anonymous poster hash: 31133...0d6 Himmel.. Anonymous poster hash: 771d6...b4a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 Er enig i at det ikke er nødvendig med alkohol på barne-tv da det er mange barn som lever i utrygge hjem grunnet alkohol. Når det er sagt så såg jeg programmet og jeg la ikke merke til at det var alkohol der. Kan jo være noe alkohol-fritt?? Anonymous poster hash: 6958a...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå