Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Jeg skjønner ærlig talt ingenting! Hun er ydmyk, empatisk, humoristisk, intelligent, og en super dame. Han er selvopptatt, selvhøytidelig, alvorstung, Liksom - intellektuell. . Og Blæh. . Æsj, han er så dust! Skikkelig skikkelig dust! Han rakker ned på henne og hun bare flirer og kysser han, ser forelsket på han og sier fjollete ting som: du har mye å lære meg.. jeg får lyst til å spy.. jeg blir så barnslig irritert. Det kryper inni meg og jeg orker han ikke! Hvordan håndterer jeg dette da? Tips? Anonymous poster hash: 4cbcd...ec7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 La være å omgås ham? Anonymous poster hash: 00085...e03
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Hm ja dette høres jo ikke bra ut. Hun har valgt ham selv da, og noe bra må det jo være ved ham. Det at han rakker ned på henne hadde jeg nok ikke klart å tie om. Jeg ville tatt opp det og så sett han om jeg skulle sagt mer. Trø varsomt, og vær saklig. Anonymous poster hash: b556b...bd9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Hm ja dette høres jo ikke bra ut. Hun har valgt ham selv da, og noe bra må det jo være ved ham. Det at han rakker ned på henne hadde jeg nok ikke klart å tie om. Jeg ville tatt opp det og så sett an om jeg skulle sagt mer. Trø varsomt, og vær saklig. Anonymous poster hash: b556b...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå