Gå til innhold

Gravid og rødvin i mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må en gryterett koke for at alkoholen i rødvin skal fordampe? Altså for at jeg skal være heeelt sikker.

Anonymous poster hash: 348ec...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare noen sekunder, men lar du det koke ti min så hjelper det kanskje på tankene :)

Anonymous poster hash: 024af...880

Skrevet

Alkoholen fordamper ganske så kjapt, så det er trygt

Skrevet

Nåja. Det viser seg visst at det skal ha en god del mer tid enn hva man har trodd. Er det snakk om en flaske vin i en gryte eller en klunk?

Anonymous poster hash: 37778...c05

Skrevet

Det sto en halv flaske, men kjenner at jeg er skeptisk

Skrevet

Oi, skal la den koke noen timer da ser jeg... Noen som har tips til hva jeg kan erstatte vinen med da? Det er en kjøttgryte med okse. Har hørt at litt solbærsaft skal være godt?

Skrevet

Oi, skal la den koke noen timer da ser jeg... Noen som har tips til hva jeg kan erstatte vinen med da? Det er en kjøttgryte med okse. Har hørt at litt solbærsaft skal være godt?

Det er det. Og en klunk rødvinseddik. Ellers får du kjøpt vin til matlaging på butikken.

Skrevet

Det er det. Og en klunk rødvinseddik. Ellers får du kjøpt vin til matlaging på butikken.

Men er det en boeuf bourgogne du skal lage gjør den seg best etter noen timer på kok spør du meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...