Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Når barnet hoster så kraftig at hen trenger Noskapin to ganger daglig i bhgtiden. Er det da ok å være i bhg? Jeg undret meg over ene barnet i bhg som hostet stygt og som hadde Noskapin stående i hylla si. Hørte mammaen sa at hen skulle ta det to ganger. Anonymous poster hash: 44a6f...a9d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Ja, det er greit så lenge ikke barnet er dårlig eller feber. Anonymous poster hash: 1d957...b2e
SuperFries Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Det spørs jo på situasjonen. Allmenntilstanden, er dette kronisk eller ikke, plages barnet av hosten osv? Er greit å ha alle fakta på bordet før man dømmer.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Det spørs jo på situasjonen. Allmenntilstanden, er dette kronisk eller ikke, plages barnet av hosten osv? Er greit å ha alle fakta på bordet før man dømmer. Var der en stund idag tidlig, og hen virket litt utilpass. Ikke kronisk syk. Jeg dømmer ikke, jeg spør om dette er ok for folk flest. Hi Anonymous poster hash: 44a6f...a9d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Jobber du i bhg eller overhørte du det som foreldre? Anonymous poster hash: e3fed...723
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Mitt barn har astma. Hun hoster masse. Hun hadde aldri vært i barnehagen dersom hun måtte være hjemme hver gang hun hostet. Anonymous poster hash: 6c9b4...f15
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Når barnet hoster så kraftig at hen trenger Noskapin to ganger daglig i bhgtiden. Er det da ok å være i bhg? Jeg undret meg over ene barnet i bhg som hostet stygt og som hadde Noskapin stående i hylla si. Hørte mammaen sa at hen skulle ta det to ganger. Anonymous poster hash: 44a6f...a9d Jeg reagerer mer på at flaska står på en hylle som sannsynligvis er lett tilgjengelig for barn Anonymous poster hash: 83ca9...bc6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Helt ok. Anonymous poster hash: 912d2...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå