Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Tenker på HI i en annen tråd her som får beskjed om at tre sykedager på 10 mnd er mye. Jeg har hatt to sykedager i år. Den ene gangen hadde jeg migrene og den andre oppkast (på en fredag). I tillegg har jeg hatt én dag med sykt barn. På jobben min har jeg totalt sett mindre fravær enn alle utenom to som aldri blir syke og som ikke har barn. Jeg er den eneste med barn. Finns det noen oppegående mennesker som syns dette er høyt fravær? Skjønner en ikke at folk kan bli syke? Anonymous poster hash: 1e0d1...abc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Jeg synes det er mye fravær hos min kollega som har brukt opp alle egenmld og alle sykt barn for i år + sykemelding utenom. Jeg har vært borte 1 dag i år og har tre barn. De blir alltid syke når jeg har fri da jeg jobber turnus. Heldigvis. Anonymous poster hash: d331b...52d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Min har vært myyyyw syk. Har garantert brukt opp sykedagene til barnet mitt. Anonymous poster hash: 1b32c...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Jeg har brukt 8 sykt barn-dager, 13 egenmeldinger, pluss at jeg var sykemeldt totalt fem uker. Det er mye! To dager er ikke mye, uansett hvordan du vrir på det. Anonymous poster hash: 5126c...af6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Hm... Vanskelig... Men tenker at i hvert fall 6 dager med egenmelding ikke er mye. Kommer jo litt an på jobben. Noen yrker er jo verre enn andre å utføre om man er syk... Sykt barn dager er kanskje vanlig at er noe høyere. Jeg har kanskje brukt 1-3 egenmeldingsdager i året. Barna har jeg kanskje 2-3 dager på hittil i år. Men har også hatt de hos besteforeldre når de har vært syke. Ikke alle har den muligheten. Anonymous poster hash: 29396...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå