Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Bare meg - som er så lei av å holde kroppens naturlige hår borte? I en alder av 40 har jeg latt alt gro. Håret under armene - det var skjønt og mykt. Har rett og slett ikke sett håret mitt under armene siden jeg var tenåring... I skrittet - har latt dette også gro for første gang siden jeg var 14... Har riktignok aldri fjernet alt håret der nede, men alltid trimma det. Veldig deilig å slippe stubbene, kløinga og små kvisene her. Noen flere som lar håret gro? Kan anbefale alle å i alle fall prøve det. Det er mye mer behagelig. Kommer muligens til å klippe håret i skrittet litt kortere, for det ble ganske langt. Kommer også til å fjerne håret på leggene og utenfor bikinitrusa om sommeren, men nå om vinteren når ingen ser meg uten klær, så vil jeg la håret få være i fred. Det går veldig fint an. Avslappende Anonymous poster hash: f0368...50e
Berta_78 Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Nei du, det må jeg si frister lite. Men bra du er fornøyd!
Mandala Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg lot nettopp håret på leggene vokse, og da jeg fjernet det angret jeg på at jeg ikke tok bilde først. Jeg har aldri sett så hårete legger på en dame før, ikke på meg heller. Det var helt sinnsykt! Så nja, tror ikke jeg prøver meg på håret under armene og skrittet gitt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Jeg er med deg! Bortsett fra under armene. Der liker jeg faktisk å ha det fjernet og det er lite jobb. Ettersom jeg har pcos har jeg mye hår og får sår ved fjerning med høvel og krem. Har forsøkt hjemmelaser på bikinilinjen og det gjør i alle fall håret litt mindre "tett"..😊 Men utrolig behagelig å være naturlig:) Anonymous poster hash: 1eefe...091
Rosepus™ Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Jeg lot nettopp håret på leggene vokse, og da jeg fjernet det angret jeg på at jeg ikke tok bilde først. Jeg har aldri sett så hårete legger på en dame før, ikke på meg heller. Det var helt sinnsykt! Så nja, tror ikke jeg prøver meg på håret under armene og skrittet gitt.Du kan jo bare flette det når det blir langt nok da! Ikkeno problem det
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Nå er det snart vinter så her lar jeg hårene på leggene gro. Ingen som ser leggene mine uansett så Anonymous poster hash: be431...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå