Gå til innhold

personlig krise....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg møtt 3 menn som har kommet I personlig krise. Første gangen tenkte jeg at jeg skulle stille opp og hjelpe. Gjorde det og virket som ting endret seg men pga eks osv gikk han langt ned og forsvant. Så nr to plutselig forsvant pga ulykke på jobb og da trodde han ikke han fortjente å få noen gode I sitt liv igjen. Han gikk vekk.

 

Nå nr 3..kjemi uten av en helt annen verden. Vet ikke om han lyver eller ei til meg heller. ( har møtt noen I mellomtiden som bare har løyet til meg og sier de vil ha forhold men sannheten er at de bare vil ha sex) så jeg er veldig skeptisk og redd. Er altfor snill og finner meg I for mye prøver mitt beste å Være det for. Men den siste her har og nå hele livet sitt falt I grus. Og da bare stopper kontakt men har ikke noe med meg å Gjøre osv sa han I 2 min. Jeg er helt knust for føler meg så tråkka på for vet ikke hva som skjer. Vet ikke om jeg kan gi mer av meg selv for det det er det jeg gjør. Føler alt jeg Gjør er å hjelpe å stille opp og jeg vet ikke hva jeg skal Gjøre.

 

Jeg er så lei meg og knust for håpet mitt svinner hen at det finnes noen gode. Alle lyver jo. Det er over ett år siden jeg åpnet meg til noen for er så redd og så skjer det igjen.

 

Anonymous poster hash: 6cd84...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg unna disse ustabile typene, du er bedre enn dette ❤️

 

Anonymous poster hash: 6ae9a...318

Skrevet

Hold deg unna disse ustabile typene, du er bedre enn dette ❤️

 

Anonymous poster hash: 6ae9a...318

Det er det jeg tror jeg må. Har snart Vært alene i 5 år etter ett forferdelig forhold men manipulering etc. Har liksom kontroll på alt hele tiden siden jeg er alene. Har lyst på en som kan ta litt vare på meg..

 

 

Anonymous poster hash: 6cd84...3d3

Skrevet

Du må slutte å prøve å redde disse mennene. Finn noen som har orden på livet sitt, og er lykkelige.

 

Og jeg vet hva jeg prater om, jeg var som deg. Traff den ene etter den andre, som trengte å reddes, og jeg gjorde alt i min makt for å hjelpe de. Fikk de gjerne opp, og da stakk de.

Så jeg fant ut at jeg måtte gå etter helt andre menn. Og faktisk sette noen grenser. Nå har jeg funnet en helt fantastisk mann, og han behandler meg så utrolig bra. Han har orden på livet sitt, og har det veldig bra. Jeg må ikke redde eller hjelpe han. Vi kan bare nyte hverandre, og være lykkelige.



Anonymous poster hash: bdde3...6b7
Skrevet

 

Du må slutte å prøve å redde disse mennene. Finn noen som har orden på livet sitt, og er lykkelige.

 

Og jeg vet hva jeg prater om, jeg var som deg. Traff den ene etter den andre, som trengte å reddes, og jeg gjorde alt i min makt for å hjelpe de. Fikk de gjerne opp, og da stakk de.

Så jeg fant ut at jeg måtte gå etter helt andre menn. Og faktisk sette noen grenser. Nå har jeg funnet en helt fantastisk mann, og han behandler meg så utrolig bra. Han har orden på livet sitt, og har det veldig bra. Jeg må ikke redde eller hjelpe han. Vi kan bare nyte hverandre, og være lykkelige.

 

Anonymous poster hash: bdde3...6b7

Hvordan klarte du det? For blir sittende så tom. Føler meg egentlig brukt. Er veldig klar på hva jeg ønsker med engang men alt går bare til helvete. De sier de ønsker det samme som meg og..

 

Anonymous poster hash: 6cd84...3d3

Skrevet

ulykke på jobb? Hva slags ulykke da? Noe han selv forårsaket? I så fall kan det være han sleit med det?



Anonymous poster hash: c4507...ea9
Skrevet

 

ulykke på jobb? Hva slags ulykke da? Noe han selv forårsaket? I så fall kan det være han sleit med det?

 

Anonymous poster hash: c4507...ea9

Ja det var nr 2 av guttene som havnet i personlig krise så den skjønner jeg. Han følte han ikke var verdt noe lenger. Men de andre ikke sånn...

 

Anonymous poster hash: 6cd84...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...