Iiiiik Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Hvem inviterer du på juleverksted? Og hvem kan du dele julaften med? Og hvem får komme på champagne-jentefest tredje juledag?
Superdolly Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Juleverksted: Pashla og Lektor Doppler. Julaften: Elsker livet. Champagne-jentefest: Iiik, sug lut, Pashla (igjen) og Lektor Doppler. Sitter med en følelse av å ha glemt noen...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Tror det må bli luten. Tror samtalen blir frisk. Tired mama, så er vi to. 🙊 Og en jeg ikke har sett på lenge (er ikke her så mye da) Lilla Gorilla fordi hun er kul. Anonymous poster hash: f4daa...4fd
Iiiiik Skrevet 13. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2015 Julaften tror jeg kan dele med Marriet og sug lut. Sistnevnte tror jeg ikke er sosial nok til å trives med en champagnefest, så hun skal få slippe. Til den inviterer jeg imidlertid Superdolly, amandine, mammantilnurket, Lilla Gorilla, frk Nilsen, Kira og alle andre som trives med skravling uten alt for mye fjolleri. Jeg liker ikke champagne, så det er ikke noe drikkepress. På juleverksted tror jeg førskolelærerne og barneskolelærerne gjør seg godt, så de kan få komme alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Stjerna hadde blitt invitert av meg på julaften. Hun virker veldig koslig, og vi bor i samme distrikt. Hun har alltid noe på hjertet, og er ikke slem med noen. Juleverksted vet jeg ingenting om, er helt bak mål på alt som har med kunst og håndtverk å gjøre. Tenker at jeg hadde slått sammen juleverksted og champagnefest, så kunne det blitt gøy. Pashla er lærer slik som meg, og kunne nok vært gøy å snakke med. Mamman til 2 Trollunger (?) har jeg også sansen for. Tired mama har innrømmet å stå bak den morsomste tråden på DIB noen gang: "Hvordan bli kvitt rumpelukt hos voksne", så hun hadde desidert fått bli med på fyllekula. Tror jeg slenger på Darwinia også, hun er jeg ofte enig med. Anonymous poster hash: c4da4...4d4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 De vet vel egentlig hvem de er, alle sammen.
Tired mama Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Tror det må bli luten. Tror samtalen blir frisk. Tired mama, så er vi to. 🙊 Og en jeg ikke har sett på lenge (er ikke her så mye da) Lilla Gorilla fordi hun er kul. Anonymous poster hash: f4daa...4fd Haha. Ja, vi kunne vært slitne sammen... 😉
Tired mama Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Stjerna hadde blitt invitert av meg på julaften. Hun virker veldig koslig, og vi bor i samme distrikt. Hun har alltid noe på hjertet, og er ikke slem med noen. Juleverksted vet jeg ingenting om, er helt bak mål på alt som har med kunst og håndtverk å gjøre. Tenker at jeg hadde slått sammen juleverksted og champagnefest, så kunne det blitt gøy. Pashla er lærer slik som meg, og kunne nok vært gøy å snakke med. Mamman til 2 Trollunger (?) har jeg også sansen for. Tired mama har innrømmet å stå bak den morsomste tråden på DIB noen gang: "Hvordan bli kvitt rumpelukt hos voksne", så hun hadde desidert fått bli med på fyllekula. Tror jeg slenger på Darwinia også, hun er jeg ofte enig med. Anonymous poster hash: c4da4...4d4 Haha, ja jeg skal love deg at du hadde fått en morsom kveld sammen med meg på fylla... 🍾💃🏽🎉😝
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Sint naken biltyv på alle tre😊👍 Anonymous poster hash: e8314...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå