Gå til innhold

NICKFREDAG hvem vil du invitere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem inviterer du på juleverksted? Og hvem kan du dele julaften med? Og hvem får komme på champagne-jentefest tredje juledag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleverksted: Pashla og Lektor Doppler.

 

Julaften: Elsker livet.

 

Champagne-jentefest: Iiik, sug lut, Pashla (igjen) og Lektor Doppler. Sitter med en følelse av å ha glemt noen...

Skrevet

Tror det må bli luten. Tror samtalen blir frisk.

Tired mama, så er vi to. 🙊

Og en jeg ikke har sett på lenge (er ikke her så mye da) Lilla Gorilla fordi hun er kul.

 

Anonymous poster hash: f4daa...4fd

Skrevet

Julaften tror jeg kan dele med Marriet og sug lut. Sistnevnte tror jeg ikke er sosial nok til å trives med en champagnefest, så hun skal få slippe. Til den inviterer jeg imidlertid Superdolly, amandine, mammantilnurket, Lilla Gorilla, frk Nilsen, Kira og alle andre som trives med skravling uten alt for mye fjolleri. Jeg liker ikke champagne, så det er ikke noe drikkepress. 

 

På juleverksted tror jeg førskolelærerne og barneskolelærerne gjør seg godt, så de kan få komme alle sammen. 

Skrevet

Stjerna hadde blitt invitert av meg på julaften. Hun virker veldig koslig, og vi bor i samme distrikt. Hun har alltid noe på hjertet, og er ikke slem med noen.

 

Juleverksted vet jeg ingenting om, er helt bak mål på alt som har med kunst og håndtverk å gjøre. Tenker at jeg hadde slått sammen juleverksted og champagnefest, så kunne det blitt gøy. Pashla er lærer slik som meg, og kunne nok vært gøy å snakke med. Mamman til 2 Trollunger (?) har jeg også sansen for.

 

Tired mama har innrømmet å stå bak den morsomste tråden på DIB noen gang: "Hvordan bli kvitt rumpelukt hos voksne", så hun hadde desidert fått bli med på fyllekula.

 

Tror jeg slenger på Darwinia også, hun er jeg ofte enig med. :)

 

Anonymous poster hash: c4da4...4d4

Skrevet

De vet vel egentlig hvem de er, alle sammen. :)

Skrevet

Tror det må bli luten. Tror samtalen blir frisk.

Tired mama, så er vi to. 🙊

Og en jeg ikke har sett på lenge (er ikke her så mye da) Lilla Gorilla fordi hun er kul.

 

Anonymous poster hash: f4daa...4fd

Haha. Ja, vi kunne vært slitne sammen... 😉

Skrevet

Stjerna hadde blitt invitert av meg på julaften. Hun virker veldig koslig, og vi bor i samme distrikt. Hun har alltid noe på hjertet, og er ikke slem med noen.

 

Juleverksted vet jeg ingenting om, er helt bak mål på alt som har med kunst og håndtverk å gjøre. Tenker at jeg hadde slått sammen juleverksted og champagnefest, så kunne det blitt gøy. Pashla er lærer slik som meg, og kunne nok vært gøy å snakke med. Mamman til 2 Trollunger (?) har jeg også sansen for.

 

Tired mama har innrømmet å stå bak den morsomste tråden på DIB noen gang: "Hvordan bli kvitt rumpelukt hos voksne", så hun hadde desidert fått bli med på fyllekula.

 

Tror jeg slenger på Darwinia også, hun er jeg ofte enig med. :)

 

Anonymous poster hash: c4da4...4d4

Haha, ja jeg skal love deg at du hadde fått en morsom kveld sammen med meg på fylla... 🍾💃🏽🎉😝

Skrevet

Sint naken biltyv på alle tre😊👍

 

Anonymous poster hash: e8314...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...