Gå til innhold

huff hva gjør jeg med denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært venner siden mars i år. Tilbrakt mye tid sammen og hatt mye tlf kontakt. Bare som venner. I sommer sa han at han hadde følelser for meg og jeg sa at jeg bare ville fortsette som venner. Han innfant seg med det og vi fortsatte som før.

Jeg har hatt følelser for han hele veien men pga at jeg står midt i en skilsmisse har jeg holdt igjen.

Til slutt gikk det som det måtte gå. Det ble hot n heavy 😉 Jeg som ikke følte meg helt klar holdt litt tilbake i begynnelsen. Tenkte dette kun var et fysisk forhold uten spesielt store fremtidsmuligheter fra min side. Så falt jeg plutselig pladask, helt og fullt. Da trakk han seg unna og jeg ble da redd for at han skulle dumpe meg. Kom han i forkjøpet og sa det var best vi ikke traff hverandre mer. Han sa da han hadde vært redd for at dette skulle skje og at han ikke ville miste meg. Så har vi ikke snakket noe som helst på lenge.

Det skal sies at jeg mistenkte han for å ville dumpe meg da han plutselig snudde 180grader og begynte å være type sjalufrekk. Påpekte indirekte flere ganger at jeg drev å lå rundt med folk. Det synes jeg er utrolig ufint og det var oppførselen som fikk meg til å gå. Men jeg savner han så fælt! Men samtidig forventer jeg at han skal ta kontakt å unnskylde seg.

Nå går jeg bare her å venter på at han skal ta kontakt, enda jeg vet vi begge er for stolte til å rekke ut en hånd.

Anonymous poster hash: bef98...f1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre du og ikke snu deg tilbake.

Hadde han rett i at du lå rundt så er dere feil for hverandre og hadde han ikke rett så har dere et problem allerede før forholdet har kommet ordentlig igang.

Anonymous poster hash: 5c42d...e64

Skrevet

Hadde han rett i at du lå rundt så er dere feil for hverandre og hadde han ikke rett så har dere et problem allerede før forholdet har kommet ordentlig igang.

Det er jo det jeg også tenker at her er et problem i sikte. Samtidig var dette 180grader rundt fra slik jeg følte jeg kjente han og tenker og analysere så veldig.

Skrevet

Det er jo det jeg også tenker at her er et problem i sikte. Samtidig var dette 180grader rundt fra slik jeg følte jeg kjente han og tenker og analysere så veldig.

Hvor fikk han ideen om at du lå rundt da?

Har du opptrådt flørtete overfor andre eller er han rett og slett kontrollerende og manipulerende?

Sjalusi er en naturlig følelse som alle har i mer og mindre grad, men det er et faresignal om sjalusien blir dominerende uten noen provokasjoner.

Jeg ville vært svært forsiktig med denne mannen var jeg deg

Skrevet

Har du opptrådt flørtete overfor andre eller er han rett og slett kontrollerende og manipulerende?

Sjalusi er en naturlig følelse som alle har i mer og mindre grad, men det er et faresignal om sjalusien blir dominerende uten noen provokasjoner.

Det kom av seg selv da jeg sa jeg hadde hatt besøk av en kompis. Jeg var litt kort på melding den dagen i tillegg fordi jeg opplevde at han var i ferd med å fade meg ut.

Kommentaren han sa var helt utslagsgivende, men samtidig så tenker jeg at dersom han angret denne og han ikke hadde lyst å miste meg som han sa så hadde han tatt kontakt igjen.

I stede sitter jeg her og angrer meg. 😭😭

Skrevet

Det kom av seg selv da jeg sa jeg hadde hatt besøk av en kompis. Jeg var litt kort på melding den dagen i tillegg fordi jeg opplevde at han var i ferd med å fade meg ut.

Kommentaren han sa var helt utslagsgivende, men samtidig så tenker jeg at dersom han angret denne og han ikke hadde lyst å miste meg som han sa så hadde han tatt kontakt igjen.

I stede sitter jeg her og angrer meg. 😭😭

Nå skjønte jeg ikke helt: var han iferd med å fade deg ut før du fortalte at du hadde besøk av kompisen din?

I så fall bruker han det bare som unnskyldning for å kutte deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...