Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Hvorfor og hva var det som hindret deg? Anonymous poster hash: 7b642...e7f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Kan jo tenne på andre menn. Det at jeg er i et forhold er det som stopper meg. Anonymous poster hash: 64a85...cad
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jepp. Og ingenting hindret meg. Anonymous poster hash: 73bd6...56e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Jepp. Og ingenting hindret meg. Anonymous poster hash: 73bd6...56e Dårlig samvittighet etterpå eller ikke? Hvordan var forholdet til mannen da du valgte å være utro? Anonymous poster hash: 7b642...e7f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Ja, jeg hadde lyst til å være utro i flere år, og valgte til slutt nabomannen som ble singel i rett tid... Forholdet til mannen min var tragisk. Null sex, lite samtale. Forholdet med naboen varte i tre år. Jeg og mannen fant tilbake til hverandre, mest pga barn og bygde-snakket for min del. Usikker på om jeg valgte riktig, for å være helt ærlig. Det er så lett å forelske seg hodestups, så man må vite hva man går til. Heldt være ferdig med mannen først... Anonymous poster hash: 57505...6ed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Ja, var en periode som var dårlig med mannen. Jeg kunne dratt på reunion og møtt min gamle flamme som jeg aldri fikk avsluttet ting med. Han var der, men jeg tok til fornuft og ble hjemme. Hadde garantert vært utro hvis jeg hadde dratt, stolte rett og slett ikke på meg selv på den tiden. Anonymous poster hash: dc845...344
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Jeg er veeeldig fristet av en annen mann, ja.... Har det fint med samboeren min, men har denne mannen som jeg egentlig ikke kjenner som har hatt lyst på meg i fem mnd nå :/ Han har en enorm selvtillit, og har en råhet som er veldig tiltrekkende. Er godt utstyrt og, vet jeg. Får ikke akkurat mindre lyst på han av den grunn. Har ingen planer om å være utro, men hadde jeg fått 1 dag der jeg kunne gjort det jeg ville uten konsekvenser hadde jeg kastet meg over han Moro å leke litt katt og mus med han i allefall Deilig å føle seg attraktiv når han har siklet på meg så lenge. Anonymous poster hash: f59e4...f47
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Jeg er veldig fristet til å være utro, men har (heldigvis) ingen mann som er interessert i meg. Min egen mann har så å si nektet meg sex, ikke vist meg begjær eller interesse uansett hva jeg gjør, i snart 4 år. Jeg ønsker å føle meg som kvinne og er ikke interessert i å leve uten sex resten av livet. Men (heldigvis eller dessverre) er det per dags dato ingen mann som synes jeg er interessant nok til å flørte med meg. Anonymous poster hash: 5f43d...83e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Jepp. Og ingenting hindret meg. Anonymous poster hash: 73bd6...56e Dårlig samvittighet etterpå eller ikke?Hvordan var forholdet til mannen da du valgte å være utro? Anonymous poster hash: 7b642...e7f Har og hadde et ikke-forhold til mannen. Vi er venner, og sammen pga ungene. Jeg var og er fortsatt dødsforelsket i han jeg er utro med, og har ikke et snev av dårlig samvittighet fordi det er så "riktig". Anonymous poster hash: 73bd6...56e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Ja, det har jeg. Forholdet var å regne som dødt, han var nesten ikke hjemme og sexlivet vårt var ikke-eksisterende. Jeg var frustrert, sint og lei av løgnene hans. Jeg var av en eller annen grunn helt overbevist om at han var utro noe som kom frem i ettertid at jeg hadde rett i. Jeg var utro flere ganger med samme mannen, og har aldri sett tilbake på det å angret. Jeg forlot min samboer 1 måned etter første utroskapet, rett å slett fordi jeg så hvor mye bedre jeg kunne få. Det er vel også en mulighet for at det også var derfor jeg ikke har angret i etterkant:-) Anonymous poster hash: 29ac3...63d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Jeg er veeeldig fristet av en annen mann, ja.... Har det fint med samboeren min, men har denne mannen som jeg egentlig ikke kjenner som har hatt lyst på meg i fem mnd nå :/ Han har en enorm selvtillit, og har en råhet som er veldig tiltrekkende. Er godt utstyrt og, vet jeg. Får ikke akkurat mindre lyst på han av den grunn. Har ingen planer om å være utro, men hadde jeg fått 1 dag der jeg kunne gjort det jeg ville uten konsekvenser hadde jeg kastet meg over han Moro å leke litt katt og mus med han i allefall Deilig å føle seg attraktiv når han har siklet på meg så lenge. Anonymous poster hash: f59e4...f47 Ser at de fleste andre som svarer har hatt et dårlig forhold til mannen over lang tid. Du hadde/ har det bra med mannen din og likevel velger du å flørte/ leke med denne mannen som du er så tiltrukket av. Det finner jeg interessant og lurer på om du gjør deg noen tanker omkring hvor stor fare det er for at dere ender opp med sex gitt riktig situasjon (julebord etc.)? Hi Anonymous poster hash: 7b642...e7f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Både hatt lyst og vært det. Hadde ikke hatt sex med mannen på noen år. Da vi ikke hadde hatt sex på 4 år fikk jeg han med på åpent forhold. Nå kan jeg knulle hvem jeg vil. Har nå fått meg en fast elsker jeg møter hver 14. dag. Anonymous poster hash: bc332...92b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Både hatt lyst og vært det. Hadde ikke hatt sex med mannen på noen år. Da vi ikke hadde hatt sex på 4 år fikk jeg han med på åpent forhold. Nå kan jeg knulle hvem jeg vil. Har nå fått meg en fast elsker jeg møter hver 14. dag. Anonymous poster hash: bc332...92b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Både hatt lyst og vært det. Hadde ikke hatt sex med mannen på noen år. Da vi ikke hadde hatt sex på 4 år fikk jeg han med på åpent forhold. Nå kan jeg knulle hvem jeg vil. Har nå fått meg en fast elsker jeg møter hver 14. dag. Anonymous poster hash: bc332...92b Forståelig nok og så bra at dere har blitt enige om åpent forhold så du slipper å være utro👍🏻 Anonymous poster hash: 7b642...e7f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Både hatt lyst og vært det. Hadde ikke hatt sex med mannen på noen år. Da vi ikke hadde hatt sex på 4 år fikk jeg han med på åpent forhold. Nå kan jeg knulle hvem jeg vil. Har nå fått meg en fast elsker jeg møter hver 14. dag. Anonymous poster hash: bc332...92b Forståelig nok og så bra at dere har blitt enige om åpent forhold så du slipper å være utro👍🏻 Anonymous poster hash: 7b642...e7f Jepp. 😊 Anonymous poster hash: bc332...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå