Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Barnet er 8 og venn med mitt barn som er et år yngre. Han renner ned døren hos oss og er stort sett frekk. Rakker ned på alt, nå senest på bilen til mannen min. For å fremheve sin fars bil. Jeg er voksen og bryr meg katta om sånt, men mitt barn blir lei seg når alt vi har er stygt og teit i forhold til det han og familien har. Snakker jeg til ham og spør om noe så svarer han ikke. I går eksploderte jeg nesten. Han fikk spørsmål om han ville ha litt mat her når vi skulle spise. Istedet for å svare så stikker han bare. 5 minutter senere kommer han tilbake med is til seg selv og mitt barn. Han visste vi skulle ha middag. Barnet har et usunt kosthold og er ganske rund. Jeg tok isen fra mitt barn og sa at det fikk bli etter middag. Jeg kjenner jeg blir irritert bare jeg ser ungen. Når han og mitt barn er alene herjer og styrer han og skal bestemme og overkjøre når han ikke tror noen hører på. Hva gjør jeg? Synes liksom ikke jeg kan nekte han å komme også. Anonymous poster hash: 0c9fc...642
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Klart du kan det. Spørsmålet som betyr noe her er hva sønnen din synes? Liker han denne gutten eller ikke? Dersom sønnen din liker ham, ville jeg latt ham komme og heller vært mer tydelig på reglene hjemme hos dere. Og hver gang han ikke vil følge dem, så må han gå hjem "til han kan oppføre seg". Dersom sønnen din ikke liker at han er der, så kan du faktisk si nei når han ringer på. Du er ikke forpliktet til å oppgi en grunn, bare si at det ikke passer. Anonymous poster hash: f2b67...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå