Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Jeg har et vikariat,men er blitt sykemeldt har jeg rett på noe tilrettelegging da? Jeg jobber i et 100 prosent vikariat,men ser at det blir for mye å jobbe 100 pågrunn av sykdommen min sliter med angst og søvnproblemer.Det værste er at jeg mister vikariatet jobber måned for måned. Anonymous poster hash: cd2cd...e07
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Jeg har et vikariat,men er blitt sykemeldt har jeg rett på noe tilrettelegging da? Jeg jobber i et 100 prosent vikariat,men ser at det blir for mye å jobbe 100 pågrunn av sykdommen min sliter med angst og søvnproblemer.Det værste er at jeg mister vikariatet jobber måned for måned. Anonymous poster hash: cd2cd...e07 Hvis du jobber måned for måned,og ikke har noen kontrakt, så mister du nok heller vikariatet ditt. Anonymous poster hash: 44bb4...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå