Gå til innhold

Blitt sykemeldt i vikariat


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et vikariat,men er blitt sykemeldt har jeg rett på noe tilrettelegging da? Jeg jobber i et 100 prosent vikariat,men ser at det blir for mye å jobbe 100 pågrunn av sykdommen min sliter med angst og søvnproblemer.Det værste er at jeg mister vikariatet jobber måned for måned.

 

Anonymous poster hash: cd2cd...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et vikariat,men er blitt sykemeldt har jeg rett på noe tilrettelegging da? Jeg jobber i et 100 prosent vikariat,men ser at det blir for mye å jobbe 100 pågrunn av sykdommen min sliter med angst og søvnproblemer.Det værste er at jeg mister vikariatet jobber måned for måned.

 

Anonymous poster hash: cd2cd...e07

Hvis du jobber måned for måned,og ikke har noen kontrakt, så mister du nok heller vikariatet ditt.

 

Anonymous poster hash: 44bb4...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...