Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Er det noen som har forslag til hvilke leker man kan ha på en bursdag i fjæra? Det er da 10-åringer som skal spise middag og kose seg i et naust, men jeg ser for meg at de muligens må ut i fjæra for å få ut litt energi. Noen forslag? Anonymous poster hash: 0004f...734
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Sisten, spark på boks eller gjemme-og-lete? Anonymous poster hash: 7b20b...b66
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Sisten, spark på boks eller gjemme-og-lete? Anonymous poster hash: 7b20b...b66 Takk for raskt svar! Jeg har tenkt på bokstavjakt i fjæra- at de skal finne frem til bokstaver, sette dem sammen og deretter finne ut hvor godteposene er gjemt hen. Skal også ta med noen PC'er som de kan eksperimentere med (demontere og teste deler med strøm etc). Anonymous poster hash: 0004f...734
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Dele inn i lag, samle flest mulig levende organismer/dyr på et kvarter. Premie til vinnerne. Kan jo være både fjæredyr og dyr i nærområdet. Biller, larver, skjell med innhold, tangsprell etc. Anonymous poster hash: ee5a5...e0d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Dele inn i lag, samle flest mulig levende organismer/dyr på et kvarter. Premie til vinnerne. Kan jo være både fjæredyr og dyr i nærområdet. Biller, larver, skjell med innhold, tangsprell etc. Anonymous poster hash: ee5a5...e0d Takk for svar vannlopper/tangsprell er kanskje tingen ja! Anonymous poster hash: 0004f...734
har jente og gutt og ny spire Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 fjære lotto...ha bilder av foreksempel 8 ulike ting dei kan leite etter i fjæra..og det laget som har fult brett først vinner
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Hadde droppet pc.....Det er høydepunktet for sønnen min. Kobler fra blant annet vifte og lydkort og kobler det opp mot en gammel nokialader. Blir skikkelig futt ut av slikt når vi seriekobler dem. Fikk tak i 4 gamle pc'er så blir bra dette tror jeg. Høydepunktet her i heimen i alle fall. Gaver på andreplass Anonymous poster hash: 0004f...734
prikkete_kjole Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Enig med gaardsfrua, pc hører liksom ikke hjemme i fjæra? Virker gjerne som en magnet på barn og da er de nok ikke så intr i å jakte på ting i fjæra osv. Ville vært litt forsiktig med bokstavjakt også - da bør du være sikker på at barna har et lystbetont forhold til bokstaver. Noen av barna kan ha lese- og skrivevansker, språkvansker el.l. Jeg ville heller hatt f.eks bilderebus.
prikkete_kjole Skrevet 14. november 2015 #10 Skrevet 14. november 2015 Hadde droppet pc.....Det er høydepunktet for sønnen min. Kobler fra blant annet vifte og lydkort og kobler det opp mot en gammel nokialader. Blir skikkelig futt ut av slikt når vi seriekobler dem. Fikk tak i 4 gamle pc'er så blir bra dette tror jeg. Høydepunktet her i heimen i alle fall. Gaver på andreplass Anonymous poster hash: 0004f...734 Jeg tror jeg ville valgt en av delene - enten bursdag i fjæra eller pc-"verksted"-bursdag inne. Evnt tatt bursdag i fjæra og invitert noen nære venner til dataverksted ved en annen anledning. Hvis det er ganske mange, blir vel de fleste sittende og se på? Eller er det nok pc-aktiviteter til alle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå