Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Skal ha visning i morgen og jeg elsker å varte opp folk, både kjente og ukjente. Tenkte å bake boller i morgen tidlig så de som kommer kan forsyne seg av nybakte boller Kjempe teit eller ikke? Anonymous poster hash: 4e90a...4fe
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Ikke teit. Server kaffe i tilegg. Så kan de drikke kaffe og gomle boller på visning. Er noe med gode smaker, lukter, og de å kjøpe. Vi serverte kaffe og boller, og jeg har vært på visning med det. Veldig kjekt. Anonymous poster hash: 864d2...175
Elsker livet Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg hadde oppfattet det som smisking, men er helt sikkert noen som kun hadde sett positivt på det. Jeg hadde hatt fokus på visningen, og hadde helst sett at jeg slapp å snikksnakke med bolleserverende huseiere.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Uff, dropp det. Det er kleint. Anonymous poster hash: 4e7f1...212
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Jeg ville ikke laget noe nummer ut av det, men synes det er positivt. Det er noe bare med lukta man kjenner idet man kommer inn døra, man blir positivt innstilt Med mindre resten av huset er sjuskete altså. Men er noen på vippen til å vurdere bud eller ikke kan assosiasjonen med bollene og lukten få dem til å tippe riktig vei
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Tenker jeg setter frem kaffe og nybakte boller jeg Jeg personlig hadde likt det og vi skal ikke være der under visningen Anonymous poster hash: 4e90a...4fe
Villbringebringebær Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Tenker jeg setter frem kaffe og nybakte boller jeg Jeg personlig hadde likt det og vi skal ikke være der under visningen Anonymous poster hash: 4e90a...4fe Så lenge du ikke skal være der syntes jeg det er greit. Så først for meg du skulle fotfølge folk med boller Var på en visning på drømmehuset eier var der og fotfulgte oss. Følte vi ikle fikk gå og snakke i Alfred og når vi prøvde si noe til hverandre skøt hun inn h or bra huset var ol. Utelukkende derfor vi ikle kjøpte ble for mye trengsel. Men det du foreslår syntes jeg er hyggelig med mindre du brenner bollene skikkelig
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Vi har akkurat kjøpt oss bolig og ble servert boller og kaffe på visning Det var ikke utslagsgivende selvsagt, men veldig hyggelig. Anonymous poster hash: cd22f...135
overlord Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Så lenge dere ikke selv skal være der syns jeg det er bare hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Hadde likt det! Smisk eller ikke.. Hvem liker ikke boller? 🙊 Anonymous poster hash: 01d90...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå