Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Er det flere som er enige? Jeg vet ikke om ÉN kvinnelig stand-up komiker som er morsom. Jeg kjenner ingen damer som er morsomme, jeg kan ikke erindre å noensinne ha møtt en morsom dame. Bare fjasete, flåsete, fnisete damer med dårlig/ikkeeksisterende humor. Hva er det som feiler damer? De ler av menn og mannlige komikere, men evner ikke å være morsomme selv... Anonymous poster hash: d635e...460
sug lut Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg er morsom. Jeg også. Men bortsett fra det: Rachel Feinstein? Catherine Ryan? Aisha Tyler? Jen Kirkman?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 (endret) Jo Brand. Shappi Korsandi. Samt Luten så klart. Endret 13. november 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Iselilja Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Jo Brand. Shappi Korsandi. Samt Luten så klart. Digger Shappi! Hvilke menn synes du er morsom da, HI?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Pernille Sørensen, jeg slår et slag for henne! 😂 Anonymous poster hash: 32992...43b
Ikkesåallerværst Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Da treffer du vel ikke særlig mange folk? Jeg syns flere av de kvinnelige komikerne er morsomme. Ikke alle og ikke hele tiden, men det syns jeg ikke om de mannlige heller. Mannen min derimot er som deg. Han sier jeg er morsom til å være jente. Men da prøver han visst å være morsom.
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Da treffer du vel ikke særlig mange folk? Jeg syns flere av de kvinnelige komikerne er morsomme. Ikke alle og ikke hele tiden, men det syns jeg ikke om de mannlige heller. Mannen min derimot er som deg. Han sier jeg er morsom til å være jente. Men da prøver han visst å være morsom. Kanskje menn ikke er så festlige de heller...? Takke meg til barn og kattepuser. Så morsomme at.
Elsker livet Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Jeg synes det er mange kvinner som er morsomme, i alle fall de som klarer å ikke ha for mye Dritseint med Edel- humor.
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Pernille Sørensen, Christine Koht. ..på helt ulike måter
overlord Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Jeg syns nesten aldri komikere er morsomme jeg da. Men jeg kjenner mange morsomme mennesker- av begge kjønn.
ærlig talt Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 (endret) Svært få stand-up-komikere er morsomme, hverken av det ene eller andre kjønnet. Det blir litt påtatt. Jeg elsker humoren i Brille og Nytt på nytt, hvor ting blir satt på spissen og man ikke tar seg høytidelig. Pernille Sørensen gjør en meget god jobb i Nytt på nytt Men, jeg synes det er litt trist lesning fra deg i HI. Kjenner du ingen morsomme damer? Alle mine venninner er morsomme, noen av dem er faktisk hysterisk morsomme. Kanskje det er du som har litt spesiell humor? Eller at du prøver å provosere med et trolleinnlegg 😉 Liten rettelse; stand up-komikere er morsomme, men ikke så morsomme i stand up-show hvor alt er innøvd 😉 Endret 13. november 2015 av ærlig talt
Pobie Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Jeg vet om flere kvinnelige stand-up komikere jeg synes er morsomme, og flere mannlige jeg ikke synes er morsomme.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Det er sjeldent jeg synes stand-upkomikere er noe særlige morsomme generelt sett. Og jeg kjenner mange, mange morsomme damer. Innimmellom er jeg ganske morsomt selv også Anonymous poster hash: 411da...b6a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 De eneste jeg digger og faktisk flirer av er han lege-komikeren (Jonas Bergland) og Harald Eia. Tror det er fordi de er så smarte, så de trenger ikke anstrenge seg i humoren sin. Gjør seg aldri til, bare er trygge i sin egen humor. Damer er alltid alt for fjasete. De fleste dame-komikere tror at et teit ansiktsuttrykk og tilgjort stemme gjør alt morsomt. Er så tragisk. Så ja, HI, HELT enig!!! Anonymous poster hash: b6deb...f09
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Synd for deg at du ikke kjenner noen damer som er morsomme, eller at du ikke kjenner til noen morsomme kvinnelige komikere, men det betyr faktisk ikke at ingen damer er morsomme! Anonymous poster hash: 2b0a1...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå