Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 "Utakk er verdens lønn"? Anonymous poster hash: 6601d...a0b
Gustav Klitt Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 På noen områder, kanskje. Generelt mener jeg at det viktigste er indre motivasjon og at man selv er fornøyd med det man presterer. At man ikke gjør seg så avhengig av andre. Så jeg vil snu det på hodet og si at man er sin egen lykkes smed
Plutselig_gravid Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Av og til kan man jo føle det sånn. Jeg tror det handler mye om ens egen innstilling, eller forventninger til at man skal få kred for det gode man gjør. Da bør en kanskje spørre seg selv HVORFOR man gjør en innsats for andre. Hva er intensjonen. Genuin omsorg for andre/innsats for andre eller rosen og dermed godfølelsen man selv får i etterkant. Hva er viktigst? Mulig jeg misforstår uttrykket helt altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå