Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Mandag kom melka for fullt, slitt med brystspreng og har måtte håndmelke vekk det verste. Ønsket er å stoppe melka helt. Har brukt spileløse bher, men de er ekle å ha på og passformen er dårlig. Har mindre melk idag, mye mindre enn på mandag. Men når er det "trygt" å bruke vanlig BH igjen? Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Ville holdt meg unna hele ammeperioden. Let litt rundt på nett. Kanskje finner du noen bedre amm bh'er. Anonymous poster hash: e8c39...f21
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Ville holdt meg unna hele ammeperioden. Let litt rundt på nett. Kanskje finner du noen bedre amm bh'er.Anonymous poster hash: e8c39...f21 Hva er en ammeperiode?.. Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Ville holdt meg unna hele ammeperioden. Let litt rundt på nett. Kanskje finner du noen bedre amm bh'er. Anonymous poster hash: e8c39...f21 Ups, litt for kjapp å svare... Greit å vente til melkeproduksjonen har stanset så du ikke får tilstoppede melkeganger og brystbetennelse. Det er vondt! Anonymous poster hash: e8c39...f21
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Vil du ikke amme? Anonymous poster hash: c6a7c...f9e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Ville holdt meg unna hele ammeperioden. Let litt rundt på nett. Kanskje finner du noen bedre amm bh'er.Anonymous poster hash: e8c39...f21 Ups, litt for kjapp å svare... Greit å vente til melkeproduksjonen har stanset så du ikke får tilstoppede melkeganger og brystbetennelse. Det er vondt!Anonymous poster hash: e8c39...f21 Men med førstemann som jeg ammet i 1,5 mnd så hadde jeg melk i over et år etterpå. Bare små dråper da Hvor lite melk er ok? Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Vil du ikke amme?Anonymous poster hash: c6a7c...f9e Nei, helst ikke. Siden det kan være farlig for babyen. Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Vil du ikke amme?Anonymous poster hash: c6a7c...f9e Nei, helst ikke. Siden det kan være farlig for babyen. Anonymous poster hash: e34d3...cf6 Hvorfor er det farlig for babyen? Tar du medisiner? Anonymous poster hash: aef75...32d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Vil du ikke amme?Anonymous poster hash: c6a7c...f9e Nei, helst ikke. Siden det kan være farlig for babyen.Anonymous poster hash: e34d3...cf6 Hvorfor er det farlig for babyen? Tar du medisiner? Anonymous poster hash: aef75...32d Kan du vennligst svare på det tråden handler om? Anonymous poster hash: e34d3...cf6
TPK Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Jeg har brukt amme-bh med spiler, og jeg hadde voldsomt spreng de første dagene. Var ikke noe problem det. Du får jo bare prøve deg frem. Får du kuler og smerter får du bytte tilbake
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Jeg har brukt amme-bh med spiler, og jeg hadde voldsomt spreng de første dagene. Var ikke noe problem det. Du får jo bare prøve deg frem. Får du kuler og smerter får du bytte tilbakeTenker mer på vanlig bh, vet ikke hvordan ammebher er sammenlignet med dem? Har ikke en eneste i hus, så står mellom vanlig bh uten spiler, eller vanlig med spiler er det fort gjort å få f.eks brystbetennelse? Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Jeg bruker blant annet denne https://ammebutikken.no/produkt/372/bravado-embrace-amme-bh.aspx?farge=Chai Uten spiler, men holder godt. Ellers er det godt utvalg på den nettsiden. Du må nesten bare prøve deg frem. Og til hun andre oppi tråden her, det er vel ikke din sak hvorfor hi ikke ønsker å amme. Anonymous poster hash: 301d8...7be
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Dersom du ikke skal amme har du vel fått beskjed på sykehuset hvordan du skal stoppe melkeproduksjonen? Anonymous poster hash: c6a7c...f9e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Dersom du ikke skal amme har du vel fått beskjed på sykehuset hvordan du skal stoppe melkeproduksjonen?Anonymous poster hash: c6a7c...f9e Hva har stopping av melkeproduksjonen å gjøre med valg av BH og spørsmål om "når er det lite nok melk"? Knyt et skjerf rundt, fikk jeg høre. Javel. De neste 6 mnd? Anonymous poster hash: e34d3...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Jeg bruker blant annet denne https://ammebutikken.no/produkt/372/bravado-embrace-amme-bh.aspx?farge=Chai Uten spiler, men holder godt. Ellers er det godt utvalg på den nettsiden. Du må nesten bare prøve deg frem. Og til hun andre oppi tråden her, det er vel ikke din sak hvorfor hi ikke ønsker å amme. Anonymous poster hash: 301d8...7be Takk Anonymous poster hash: e34d3...cf6
TPK Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Jeg har brukt amme-bh med spiler, og jeg hadde voldsomt spreng de første dagene. Var ikke noe problem det. Du får jo bare prøve deg frem. Får du kuler og smerter får du bytte tilbakeTenker mer på vanlig bh, vet ikke hvordan ammebher er sammenlignet med dem? Har ikke en eneste i hus, så står mellom vanlig bh uten spiler, eller vanlig med spiler er det fort gjort å få f.eks brystbetennelse? Anonymous poster hash: e34d3...cf6 De som jeg hadde var veldig lik vanlige BHer, bare at de kunne åpnes. Og så var de uten vattering, men det spiller nok mindre rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå